  • 1. Data: 2006-06-06 08:30:53
    Temat: opłata za przekroczenie szybkości
    Od: "ismina" <c...@w...pl>

    Mam pytanie do osób, które sie orientują w tej kwestji.
    Ostatnio mój kolega dostał wyrok sądu odnośnie sprawy z przekroczeniem
    prędkości, która sie moim zdaniem niepotrzebnie ciągnie, ponieważ On się
    przyznał do tego, że przekroczyl tą prędkość i chcial to jak najszybciej
    zakończyć. Dostal teraz wyrok z z kwotą jaką ma zapłacic i jest tam
    wprawdzie wniosek o możliwośc odwołania ale jak wspomniałam chce to juz mieć
    zakończone i moje pytanie. Do dołączonego wyroku było tylko napisane
    dlaczego i jakie opłaty ale nie było podanego konta, czy przyjdzie jeszcze
    jakieś powiadomienie-z rachunkiem, czy może ktos mi powiedziec jak ma mój
    kolega może rozwiązac ten problem, bo nie wie gdzie ma wpłacić te
    pieniądze??
    z góry dzięki za odpowiedź

  • 2. Data: 2006-06-06 13:47:35
    Temat: Re: opłata za przekroczenie szybkości
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-06-06 10:30 +0200, Użytkownik ismina napisał :
> [...]
    > jakieś powiadomienie-z rachunkiem, czy może ktos mi powiedziec jak ma mój
    > kolega może rozwiązac ten problem, bo nie wie gdzie ma wpłacić te

    Przyjdzie drugi kwitek. Czekac. Bez sensu to, nie? Martnotrawstwo
    pieniedzy na znaczki...
    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/