  • 1. Data: 2006-06-06 05:50:44
    Temat: Gimnazjum i umowa na czas nieokreślony.
    Od: "palik" <p...@g...com>

    WITAM!

    Uczę fizyki w gimnazjum. Mam umowę o pracę na czas nieokreślony.
    W szkole tej pracuje dwóch nauczycieli fizyki : ja (pełny etat) i
    drugi kolega (pół etatu, umowa na czas określony, , mający
    powiązania z dyrekcją szkoły).
    Kilka dni temu wezwano mnie do gabinetu dyrektora i powiedziano, że w
    przyszłym roku szkolnym może być nie wystarczająca ilość klas, co
    będzie skutkowało odjęciem mi jednej godziny tygodniowo zajęć. Tym
    samym liczba godzin, którą posiada ów drugi kolega, nie ulegnie
    zmianie.

    Pytanie : czy dyrektor szkoły może mi zabrać godzinę (czy ma takie
    prawo), mimo że mam umowę na czas nieokreślony nie ruszając przy
    tym godzin drugiego kolegi???

    POZDRAWIAM !!!

    MP.

  • 2. Data: 2006-06-06 13:21:34
    Temat: Re: Gimnazjum i umowa na czas nieokreślony.
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    palik wrote:
> [...]
    >
    > Pytanie : czy dyrektor szkoły może mi zabrać godzinę (czy ma takie
    > prawo), mimo że mam umowę na czas nieokreślony nie ruszając przy

    Może.
    Ma ci zapewnić pensum.
    Wszystko co powyżej jest decyzją dyrekcji.

  • 3. Data: 2006-06-06 13:37:05
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Tue, 06 Jun 2006 08:21:34 -0500, witek w wiadomości
    <news:e63vh0$i9s$2@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Ma ci zapewnić pensum.

    Podaj pp tego obowiązku.

    --