  • 1. Data: 2005-06-14 01:41:36
    Temat: opłata dodatkowa za jazdę bez biletu
    Od: " tomasz " <t...@p...onet.pl>

    Witam.

    Z ciekawości przeglądałem archiwum grupy i właściwie ile ludzi tyle opinii. Czy
    ktoś mógłby jasno napisać po jakim okresie ulegaję przedawnieniu opłaty za jazdę
    bez biletu, w przypadku, kiedy sprawa nie trafiła do sądu, tylko dajmy na to do
    "Inni już to wiedzą, egzekucja jest nieunikniona - Kruk" ;-) ?

    Tomaszek.

  • 2. Data: 2005-06-14 01:50:49
    Temat: Re: opłata dodatkowa za jazdę bez biletu
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik " tomasz " <t...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:5a9f.000002c7.42ae35d0@newsgate.onet.pl...
> [...]
    to do
    > "Inni już to wiedzą, egzekucja jest nieunikniona - Kruk" ;-) ?

    Ile razy sprawa była wałkowana, tyle razy dawana była odpowiedź - 1 rok.
    Źródło: Prawo Przewozowe.

    L.

  • 3. Data: 2005-06-14 07:16:25
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    > Ile razy sprawa była wałkowana, tyle razy dawana była odpowiedź - 1 rok.
    > Źródło: Prawo Przewozowe.
    >
    > L.

    A mi KRUK przysłał zwykłym listem (co prawda na adres pod którym już nie
    mieszkam 10 lat) blankiety do wpłaty za mandat wystawiony 5 lat temu :)
    W.

  • 4. Data: 2005-06-14 07:33:05
    Od: Marcin Kowalczyk <k...@w...TO.bo.SPAM.jest.FUJ.kowalma.com>

    Wałgus w <d8m05f$lku$1@news.onet.pl> zeznal:
    > A mi KRUK przysłał zwykłym listem (co prawda na adres pod którym już nie
    > mieszkam 10 lat) blankiety do wpłaty za mandat wystawiony 5 lat temu :)

    podpalka do grila? :>

    --
    PeNY: Golfem moze jezdzic kazdy kto ma 3000 pln, Poldkiem
    moze jezdzic tylko ktos kto ma duzo cierpliwosci...

  • 5. Data: 2005-06-14 07:37:34
    Od: rezist <s...@p...com>

    > podpalka do grila? :>

    mozna se paluchy poparzyc, teraz sa takiedlugie zapalki do tego celu :)
    papier toaletowy tez chyba delikatniejszy.
    nadaje sie co najwyzej jako opakowanie zastepcze do sniadania :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2005-06-14 07:38:07
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 09:16:25 +0200, Wałgus napisał(a):

    > A mi KRUK przysłał zwykłym listem (co prawda na adres pod którym już nie
    > mieszkam 10 lat) blankiety do wpłaty za mandat wystawiony 5 lat temu :)

    To wyrzuć do kosza na śmieci.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2005-06-14 07:42:49
    Od: "Wałgus" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mieczysław" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > To wyrzuć do kosza na śmieci.

    Tak też uczyniłem :))
    --
    ******
    Wałgus

  • 8. Data: 2005-06-14 17:19:22
    Od: "Aleksander Kwaśniak" <k...@W...gazeta.pl>

    > A mi KRUK przysłał zwykłym listem (co prawda na adres pod którym już nie
    > mieszkam 10 lat) blankiety do wpłaty za mandat wystawiony 5 lat temu :)

    1) I co z tego? Mają prawo wysyłać choćby i 20 lat po zdarzeniu...
    2) A zapłaciłeś?

    pdr
    Olo