  • 1. Data: 2005-06-13 20:35:25
    Temat: Poborca Skarbowy mnie NIESŁUSZNIE atakuje
    Od: Michal Kochanowicz <m...@v...iem.pw.edu.pl>

    Cześć

    Dostałem dzisiaj z urzędu skarbowego list (zwykły) o treści:

    Pan(i) Kochanowski Michał

    Urząd Skarbowy Warszawa - Bemowo (Dział Egzekucyjny) zawiadamia, że
    posiada Pan(i) nieuregulowane należności z tytułu
    mandat z dn. 22.11.02r

    w kwocie 50,00 + koszty egz
    ........................................... PLN

    Należnośc należy uregulować w pok. 04, w godz.: 8.00-12.00
    W przypadku zwłoki z zapłatą zaległości, przekraczającej 3 dni, wdrożone
    zostaną kroki egzekucyjne (zajęcie ruchomości, wierzytelności,
    wynagrodzenia za pracę).

    List zawiera pieczątkę "POBORCA SKARBOY Waldemar Kryński"

    Zwróćcie uwagę że nazwisko w treści oraz na kopercie jest inne niż moje
    (choć podobne).

    Ja nigdy nie dostałem żadnego mandatu (domyślam się że chodzi o mandat
    np. za przekroczenie prędkości). Samochód mam od pół roku, a 2.5 roku
    temu, kiedy został rzekomo wystawiony ten mandat, nie miałem ani nie
    użytkowałem żadnego samochodu.

    Widzę dwie możliwości - pierwsza że to kompletna pomyłka. Druga - że ma
    to związek z kradzieżą mojego prawa jazdy, która miała miejsce
    14.11.2002. Nie mam żadnego dokumentu potwierdzającego kradzież
    (policjant w komisariacjie powiedział żebym sobie nie zawracał głowy i
    poprostu wystąpił o nowy), mogę udokumentować zastrzeżenie kart
    bankowych z dnia następnego po kradzieży, oraz przedstawić świadków,
    którzy potwierdzą że straciłem wtedy również prawo jazdy.

    Chcę jutro zadzwonić do US (na liście podany jest tel.) i tu prośba do
    was: co mogę zrobić, żeby powstrzymać egzekucję tej - nie mojej przecież
    - należności.

    --
    --= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= m...@e...pw.edu.pl =--
    --= PGP key: www.ee(...)/~mkochano/PGP/ or finger me @tmp.iem.pw... =--

  • 2. Data: 2005-06-13 20:40:06
    Temat: Re: Poborca Skarbowy mnie NIESŁUSZNIE atakuje
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Michal Kochanowicz wrote:
> [...]
    >
    > Chcę jutro zadzwonić do US (na liście podany jest tel.) i tu prośba do
    > was: co mogę zrobić, żeby powstrzymać egzekucję tej - nie mojej przecież

    zadzwonić i powtórzyć dokładnie to samo co napisałeś.

  • 3. Data: 2005-06-13 21:49:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michal Kochanowicz wrote:
    > Cześć
    >
    > Dostałem dzisiaj z urzędu skarbowego list (zwykły) o treści:

    > Pan(i) Kochanowski Michał

    Czyli omyłkowo dostałeś korespondecję, która powinna trafić do kogoś
    innego - i tak odpowiedz US.

  • 4. Data: 2005-06-13 21:56:17
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > zadzwonić i powtórzyć dokładnie to samo co napisałeś.

    JA bym na ciebie naslal poborce podatkowego - za niewycinanie cytatów.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 5. Data: 2005-06-13 22:03:14
    Od: "PiotRek" <b...@g...pl.invalid>

    Użytkownik "Michal Kochanowicz" <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pan(i) Kochanowski Michał
    > [...]
    > Zwróćcie uwagę że nazwisko w treści oraz na kopercie jest inne niż moje

    Czyli otworzyłeś list nie do Ciebie adresowany???
    Bardzo nieładnie.

    Trzeba było przekreślić adres i nazwisko odbiorcy, narysować
    strzałkę w kierunku nadawcy, napisać "zwrot - adresat nieznany"
    i wrzucić do skrzynki na zwroty, a nie otwierać kopertę.

    Pozdrawiam

    Piotr

  • 6. Data: 2005-06-14 06:07:12
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Michal Kochanowicz napisał(a):
> [...]
    > 14.11.2002. Nie mam żadnego dokumentu potwierdzającego kradzież
    > (policjant w komisariacjie powiedział żebym sobie nie zawracał głowy i
    A mnie zastanawia co za imbecyle pracuja w policji ze takich rad udzielaja

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 7. Data: 2005-06-15 07:29:35
    Od: "lalala...." <l...@w...pl>

    Użytkownik "Michal Kochanowicz" <m...@v...iem.pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:d8kqmd$sut$1@julia.coi.pw.edu.pl...

    > posiada Pan(i) nieuregulowane należności z tytułu
    > mandat z dn. 22.11.02r
    ------
    wydaje mi sie ze tak czy inaczej mandat ma ponad 2 lata czyli jest
    przedawnienie

    pozdr. m.

  • 8. Data: 2005-06-16 06:00:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    lalala.... wrote:

    > ------
    > wydaje mi sie ze tak czy inaczej mandat ma ponad 2 lata czyli jest
    > przedawnienie

    A podstawę prawną też wydaje ci się, że znasz?