  • 1. Data: 2005-06-13 21:35:25
    Temat: Reklamacja telefonu z komisu - PILNE
    Od: "mariusz" <o...@n...pl>

    Dzisiaj żona kupiła sobie w komisie telefon. Miał między innymi odtwarzać
    pliki mp3.Razem w telefonem był kabelek do wgrywania pliów mp3 do komórki.
    Niestety podczas podłączenia do komputera program do wgrywania plików podaje
    ze nie może znaleźć wymaganego urządzenia. Sprawdzałem na kilku komuterach i
    przy pomocy 3 różnych kabli i za każdym razem to samo. Wszytko wskazuje na
    to, że telefon pod tym jednym względem jest uszkodzony. Od sprzedawcy
    dostałem miesięczną gwarancje na telefon.

    Czy mogę go oddać i rządać zwrotu pieniędzy? Na jakie przepisy mam sie
    powołać? Co zrobić jeżeli nie będzie chciał przyjąć telefonu i oddać
    pieniędzy.

    Prosze o szybką odpowiedz.

  • 2. Data: 2005-06-13 21:48:32
    Temat: Re: Reklamacja telefonu z komisu - PILNE
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    mariusz napisał(a):
> [...]
    > dostałem miesięczną gwarancje na telefon.
    >
    > Czy mogę go oddać i rządać zwrotu pieniędzy?

    jeśli jest uszkodzony - najpierw naprawa albo wymiana, jeśłi jest (są)
    możliwa/e

    > Na jakie przepisy mam sie powołać?

    ustawa o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej i art.770[1] kc

    > Co zrobić jeżeli nie będzie chciał przyjąć telefonu i oddać pieniędzy.

    zadbać o dowód złożenia reklamacji

    zakładam, że nie jest to zakup związany z działalnością gospodarczą lub
    zawodową (jesteś konsumentem)

    KG

  • 3. Data: 2005-06-14 04:19:09
    Od: "mariusz" <p...@i...pl>

    A czy nie jest tak, żę mogę w ciągu 7 dniu zrezygnować z zakupionego towaru
    bez podawania przyczyn rezygnacji?

    Czyli nie mogę poprostu zawieśc do komisu tego telefonu i zarządać zwrotu
    kasy?

  • 4. Data: 2005-06-14 06:19:21
    Od: Mieczysław <m...@o...pl>

    Dnia Tue, 14 Jun 2005 06:19:09 +0200, mariusz napisał(a):

> [...]
    > bez podawania przyczyn rezygnacji?
    >
    > Czyli nie mogę poprostu zawieśc do komisu tego telefonu i zarządać zwrotu

    Nie jest tak :((

    --
    Mieczysław
    ----