  • 1. Data: 2008-09-10 11:46:35
    Temat: opisanie sytuacji w necie
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    firma nie zapłaciła mi za wykonaną usługę - czekam na pięniądze już rok
    czasu
    telefonowanie do nich znudziło mi się, zawsze znajdują jakiś wykręt...
    kwota - 1000 zł
    nie jest to mało, ale nie jest to także dużo...

    czy mogę opisać sytuację w internecie (stworzyć stronę) na potrzeby
    przestrzegania innych przed firmą która jest niewypłacalna i nie posiada
    1000 zł żeby uregulować należności?

    czy mogę użyć imion, nazwisk, zdjęć osób odpowiedzialnych za tą sytuację?

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-09-10 13:05:16
    Temat: Re: opisanie sytuacji w necie
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy mogę opisać sytuację w internecie (stworzyć stronę) na potrzeby
    > przestrzegania innych przed firmą która jest niewypłacalna i nie posiada
    > 1000 zł żeby uregulować należności?

    a sad i komornik co na to?

    > czy mogę użyć imion, nazwisk, zdjęć osób odpowiedzialnych za tą sytuację?

    a czy masz na poparcie swoich slow kwity?

  • 3. Data: 2008-09-10 13:13:44
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > firma nie zap?aci?a mi za wykonan? us?uge - czekam na pieni?dze ju? rok
    > czasu
    > telefonowanie do nich znudzi?o mi sie, zawsze znajduj? jaki? wykret...
    > kwota - 1000 z?
    > nie jest to ma?o, ale nie jest to tak?e du?o...
    >
    > czy moge opisaae sytuacje w internecie (stworzyae strone) na potrzeby
    > przestrzegania innych przed firm? która jest niewyp?acalna i nie posiada
    > 1000 z? ?eby uregulowaae nale?no?ci?
    >
    > czy moge u?yae imion, nazwisk, zdjeae osób odpowiedzialnych za t? sytuacje?

    Mozesz - ale pamietaj ze musisz miec na to dowody (bo moga Ciebie
    oskarzyc o pomowienie , ew jakis proces cywilny)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 4. Data: 2008-09-10 13:20:34
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 13:46:35 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > czy mogę opisać sytuację w internecie (stworzyć stronę) na potrzeby
    > przestrzegania innych przed firmą która jest niewypłacalna i nie posiada
    > 1000 zł żeby uregulować należności?

    Zacznij od takiego sposobu, jaki jest w takich sytuacjach przewidziany do
    zastosowania. Cała przyjemność będzie Cię kosztowała max. kilkadziesiąt
    złotych, a przynajmniej masz większe szanse na kasę.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 5. Data: 2008-09-10 19:31:59
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Olgierd wrote:

> [...]
    > przewidziany do zastosowania. Cała przyjemność będzie Cię kosztowała
    > max. kilkadziesiąt złotych, a przynajmniej masz większe szanse na

    problem polega na tym, że prawdopodobnie trafiłem na krętaczy...
    są realnie niewypłacalni - i nic nie mają...
    prawdopodobnie ich KRS jest nieaktualny (złe dane - na 99% pod tym adresem
    już nie funkcjonują)

    czy mogę także im koło dupy z tym narobić?

    co do normalnej drogi... prozaicznie - nie chcą mi dać danych do faktury,
    nie chcą mi podać aktualnych danych firmowych - dziś na moją prośbę pani
    stwierdziła, że nie będę jej tutaj czasu zawracać i odłożyła słuchawkę...

    --
    pozdrawiam

  • 6. Data: 2008-09-10 19:51:51
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 21:31:59 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

    > co do normalnej drogi... prozaicznie - nie chcą mi dać danych do
    > faktury, nie chcą mi podać aktualnych danych firmowych -

    Wykonałeś usługę, za którą jeszcze -- przez rok -- nie wystawiłeś
    faktury?
    Niech mnie Godfryd poprawi, ale coś mi mówi, że ktoś tu jest do odstrzału.

  • 7. Data: 2008-09-10 20:05:28
    Od: r...@o...pl

    On 10 Wrz, 21:51, Olgierd <n...@r...org> wrote:

    > Wykonałeś usługę, za którą jeszcze -- przez rok -- nie wystawiłeś
    > faktury?
    > Niech mnie Godfryd poprawi, ale coś mi mówi, że ktoś tu jest do odstrzału.

    Jak nie mial danych to na kogo mial wystawic :-)
    Chyba ze rok temu KRS byl aktualny.
    Poza tym to ledwo wykroczenie skarboiwe i sie juz przedawnilo :-)

  • 8. Data: 2008-09-10 20:07:19
    Od: r...@o...pl

    On 10 Wrz, 22:05, r...@o...pl wrote:

    > Jak nie mial danych to na kogo mial wystawic :-)
    > Chyba ze rok temu KRS byl aktualny.

    Poprawka - trzeba bylo i tak wystawic - nazwa znana, NIP
    znany, a ze adres nieaktualny to blad zadnej wagi
    skoro nie chcieli podac aktualnego.
    Ale tak czy siak wykroczenie juz poszlo w niebyt,
    teraz tylko trzeba wykazac ten przychod, obrot
    i skorygowac deklaracje.

  • 9. Data: 2008-09-10 20:12:32
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik zkruk [Lodz] napisał:
    > czy mogę użyć imion, nazwisk, zdjęć osób odpowiedzialnych za tą sytuację?

    Możesz - polecam: www.reputacja.net

    Ale musisz się liczyć z tym, że być może zechcą Cię szarpać po sądach za
    zniesławienie.

    pozdrawiam
    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 10. Data: 2008-09-10 20:28:03
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Uzytkownik wrote:

> [...]
    > skoro nie chcieli podac aktualnego.
    > Ale tak czy siak wykroczenie juz poszlo w niebyt,
    > teraz tylko trzeba wykazac ten przychod, obrot

    jaki przychód jak nie dostalem kasy?

    co do faktury - nic poza nazwa nie mialem....
    dluga historia - nie chce mi sie pisac

    prosilem wiele razy o dane do faktury...

    --
    pozdrawiam
    www.lodz.forumslubne.pl <-- forum dla par mlodych z okolic Lodzi