  • 1. Data: 2008-09-10 11:30:21
    Temat: Odstapienie od umowy z Orange
    Od: "Piotr Wójcicki" <d...@g...com>

    Zawarta zostala umowa z orange na swiadczenie uslugi internetu mobilnego
    (Business Everywhere), ktory dziala tak ze dostaje sie modem do laptopa i
    otrzymuje sie mozliwosc nieograniczonego korzystania z internegu gdziekolwiek.

    Umowa zostala zawarta poltore miesaca temu. Przez ten czas regularnie
    przynajmnie dwa razy w tygodniu internet nie dziala, konsultanci na infolini sa
    nieuprzejmi w trakcie skladania reklamacji, kazdy mowi co innego i ogolnie nie
    da sie z nimi dogadac.

    Czy istnieje mozliwosc odstapienia od takiej umowy z powodu niewywiazania sie z
    niej operatora ?

    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 2. Data: 2008-09-10 11:58:39
    Temat: Re: Odstapienie od umowy z Orange
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 13:30:21 +0200, Piotr Wójcicki napisał(a):

    > Czy istnieje mozliwosc odstapienia od takiej umowy z powodu
    > niewywiazania sie z niej operatora ?

    A ten internet nie działa gdziekolwiek, czy w jednym, określonym miejscu?
    I gdzie leży przyczyna -- wadliwe jest urządzenie, zasięg, parametry
    sieci?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2008-09-10 12:22:14
    Od: d...@g...com

    > A ten internet nie działa gdziekolwiek, czy w jednym, określonym miejscu?
    > I gdzie leży przyczyna -- wadliwe jest urządzenie, zasięg, parametry
    > sieci?

    Internet nie dziala jedynie w okolicy siedziby firmy, w ktorej klient chce
    uzywac tej uslugi. Po przejechaniu w zasieg innych nadajnikow wszystko dziala
    prawidlowo. Kilkakrotnie uzyskalismy informacje, ze powodem niedzialania jest
    awaria nadajnikow w okolicy, kilkakrotnie bylo to naprawianie jednak jak widac
    bez trwalego efektu.

  • 4. Data: 2008-09-10 12:43:31
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    d...@g...com pisze:

> [...]
    > awaria nadajnikow w okolicy, kilkakrotnie bylo to naprawianie jednak jak widac

    A w umowie masz okreslone miejsce gdzie bedzie dzialal? Bo raczej nie ma
    nic takiego. A wiec za kazdy dzien niedzialania nalezy ci sie 1/30
    miesiecznego abonamentu odszkodowania oraz 1/30 znizki na abonament (na
    ten lub nast miesiac)

    --
    Regards,
    Maverick

  • 5. Data: 2008-09-10 17:12:30
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    Maverick pisze:

> [...]
    > nic takiego. A wiec za kazdy dzien niedzialania nalezy ci sie 1/30
    > miesiecznego abonamentu odszkodowania oraz 1/30 znizki na abonament (na

    No dobrze, ale jesli usluga nie dziala na przyklad pol miesiaca i nawet
    jesli mam aprawo do odszkodowania, to po co mi taka usluga? Potrzebna
    jest do pracy i to ze internet nie dziala przynosi duzo wieksze straty
    niz 1/30 abonamentu dziennie.

    Nie mam prawa do odstapienia od takiej umowy ?

  • 6. Data: 2008-09-10 19:05:28
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Wed, 10 Sep 2008 19:12:30 +0200, Piotr Wojcicki napisał(a):

    > No dobrze, ale jesli usluga nie dziala na przyklad pol miesiaca i nawet
    > jesli mam aprawo do odszkodowania, to po co mi taka usluga?

    Sęk w tym, że nikt Ci nie obiecywał, że w danej lokalizacji będzie
    działało. Operatorzy zwykle w takich sytuacjach mówią, że to telefonia
    przenośna.

    > Nie mam prawa do odstapienia od takiej umowy ?

    Widzisz, to jest tak, że może masz, a może nie masz, my tego nie wiemy. I
    się nie dowiemy, dopóki ktoś (Ty?) nie zdecyduje się zaryzykować afery.
    Być może będzie rozstrzygnięcie sądowe, które okaże się przełomem.

  • 7. Data: 2008-09-12 17:55:57
    Od: Piotr Wojcicki <drak99@NO_SPAM_gmail.com>

    Maverick :
> [...]
    > nic takiego. A wiec za kazdy dzien niedzialania nalezy ci sie 1/30
    > miesiecznego abonamentu odszkodowania oraz 1/30 znizki na abonament (na

    Mógłbyś podać podstaę prawną ?
    Skoro tylko taki prawo mi przysługuje to chce wykorzystać tę możliwość.

    Pozdrawiam
    Piotr Wójcicki

  • 8. Data: 2008-09-12 21:06:58
    Od: Olgierd <n...@r...org>

    Dnia Fri, 12 Sep 2008 19:55:57 +0200, Piotr Wojcicki napisał(a):

    > Mógłbyś podać podstaę prawną ?
    > Skoro tylko taki prawo mi przysługuje to chce wykorzystać tę możliwość.

    Ustawa prawo telekomunikacyjne oraz regulamin świadczenia usług PTK
    Centertel sp. z o.o.

  • 9. Data: 2008-09-12 21:36:36
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Olgierd wrote:

    > Ustawa prawo telekomunikacyjne oraz regulamin świadczenia usług PTK
    > Centertel sp. z o.o.

    PT nie reguluje wysokości odszkodowania w przypadku usług niebędących
    usługami powszechnymi.

    M.