  • 1. Data: 2008-09-10 09:21:52
    Temat: Zwrot zakupionego towaru - 10 dni
    Od: Cut <c...@c...pl>

    Witam,

    Kupiłem w sklepie internetowym pewną rzecz. Po kilku dniach
    stwierdziłem, że nie sprawdza się to tak dobrze jak reklamowano.
    Postanowiłem odesłać towar (w nienaruszanym stanie) i zażądać zwrotu
    pieniędzy. Powiadomiłem o tym sprzedawcę. Odesłałem towar, a 9 dnia od
    złożenia zamówienia wysłałem listem poleconym informację o odstąpieniu
    od umowy. Teraz zaczęły się schody. Ja towar otrzymałem w lekko
    uszkodzonym, nieoryginalnym pudełku. Z racji, że na pudełku nie było
    żadnych napisów, to pudełko w rogu dość małym napisem oznaczyłem. Dziś
    sprzedawca oznajmił, że nie odda mi pieniędzy, bo pudełko jest
    uszkodzone i trochę popisane. Jak mogę dochodzić swoich praw? Zaznaczam,
    że ja otrzymałem kurierem uszkodzone, nieoryginalne pudełko

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2008-09-10 14:15:53
    Temat: Re: Zwrot zakupionego towaru - 10 dni
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cut wrote:
    > Jak mogę dochodzić swoich praw?

    W sądzie.

  • 3. Data: 2008-09-10 14:19:23
    Od: Cut <c...@c...pl>

    witek pisze:

    > W sądzie.

    Ale, czy sprzedający ma prawo odmówić zwrotu ze względu na uszkodzone
    opakowanie? Zwykłe kartonowe pudełko.

  • 4. Data: 2008-09-10 15:09:03
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Cut wrote:

    > Ale, czy sprzedający ma prawo odmówić zwrotu ze względu na uszkodzone
    > opakowanie? Zwykłe kartonowe pudełko.

    A jak odmówi nie mając prawa, to co zrobisz?
    Powiesz mu, że nie ma prawa?

  • 5. Data: 2008-09-10 15:25:07
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Cut wrote:

    > Ale, czy sprzedający ma prawo odmówić zwrotu ze względu na uszkodzone
    > opakowanie? Zwykłe kartonowe pudełko.

    Nie. Tylko jak to w Polsce: "co mi zrobisz".

  • 6. Data: 2008-09-10 15:25:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cef wrote:

    > A jak odmówi nie mając prawa, to co zrobisz?
    > Powiesz mu, że nie ma prawa?

    Sąd mu powie. A komornik mu pomoże to zapamiętać.