  • 1. Data: 2003-07-22 19:00:06
    Temat: operator publiczny w świetle ustawy o prawie telekomunikacyjnym
    Od: "Karolina" <k...@e...pl>

    Cześć,
    piszę, a raczej zamierzam pisać prace magisterską na wyżej wymieniony temat.
    Moja prośba brzmi: podpowiedzcie, BAGAM, z jakiej literury warto skorzystać.
    Póki co, mam komentarz do Pr.Tel Becka, ale to z pewnością za mało, by
    napisać magisterkę.
    Nie st5udiuję prawa, a telekomunikację, stad ten temat, dlategoteż Wasze
    pospowiedzi będa mi OGROMNIE pomocne,

    z góry dziękuję za info na mailu
    Karolina