  • 1. Data: 2003-07-22 18:26:16
    Temat: WYSTAWIANIE FAKTUR
    Od: Anna<p...@o...pl>

    Witajcie,

    bardzo proszę o krótką radę dotyczącą wystawiania faktur: mam
    podpisaną umowę ze zleceniodawcą, w której zostały uwzględnione 4
    pozycje. Czy obecnie, wystawiając fakturę, w pozycji "nazwa towaru lub
    usługi" powinnam wyszczególnić te 4 pozycje, czy też napisać
    np. "Usługa zgodna z umową z dnia ________".

    Bardzo proszę o radę, to moja pierwsza faktura ;-)
    Anna

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2003-07-22 18:57:21
    Temat: Re: WYSTAWIANIE FAKTUR
    Od: "Maciej Nowak" <n...@p...onet.pl>

    Użytkownik Anna <p...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bfjvk8$aja$...@n...news.tpi.pl...

> [...]
    > np. "Usługa zgodna z umową z dnia ________".
    >
    > Bardzo proszę o radę, to moja pierwsza faktura ;-)

    Możesz tak zrobić jak piszesz ("Usługa zgodna z umową z dnia ________"),
    jednak wtedy umowa musi być trzymana przez pięć lat razem z fakturą. Nie
    jestem tylko pewien czy powinna być podpięta pod fakturę.
    W innym wypadku gdy nazwa w pełni oddaje wykonane czynności, umowę możesz
    wrzucić nawet do kosza, a trzymać tylko samą fakturę przez pięć lat.
    Niekiedy jednak opisana przez Ciebie wersja jest wskazana z różnych
    względów. Nie znam tej umowy, ale weź pod uwagę co tam jest napisane i oceń
    sama.
    Pozdrawiam,

    Maciej N.