  • 1. Data: 2003-07-22 19:01:27
    Temat: Koszt porady prawnej
    Od: Anka Łazowska <a...@p...onet.pl>

    Witam!

    Mam pytanie - jak kształtują sie koszty porad prawnych w Warszawie?
    Sprawa dotyczny zniesławienia, jeżeli jest to istotna kwestia.

    Pzdr.
    Anka

  • 2. Data: 2003-07-22 21:04:50
    Temat: Re: Koszt porady prawnej
    Od: "mec.Michał" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Anka Łazowska" <a...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:3F1D8A07.2020707@poczta.onet.pl...
> [...]
    >
    > Mam pytanie - jak kształtują sie koszty porad prawnych w Warszawie?
    > Sprawa dotyczny zniesławienia, jeżeli jest to istotna kwestia.

    Nie ma sztywnego cennika.
    Każda osoba jest traktowana indywidualnie bowiem każda sprawa jest inna.
    Ceny są rózne, zależy od zawiłości sprawy i trudności.
    Jeżeli sprawa wymaga zbadania lub zapoznania się z dokumentami to
    opłata będzie wyższa niż porada ustna.
    Spróbuj popytać się macenasów, wystarczy dwóch, trzech i będziesz wiedziała.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-07-23 08:10:36
    Od: "Wujek Sushi" <f...@N...gazeta.pl>

    mec.Michał <m...@p...pl> napisał(a):

> [...]
    > opłata będzie wyższa niż porada ustna.
    > Spróbuj popytać się macenasów, wystarczy dwóch, trzech i będziesz

    od 80$ za godzinę w górę - jednak do takiej sprawy nie zatrudnisz 30
    osobowej kancelarii :)

    > Pozdrowienia
    > Michał

    pozdrawiam