eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawookna - gwarancja › okna - gwarancja
  • Data: 2003-02-18 14:02:00
    Temat: okna - gwarancja
    Od: "zjawa" <z...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Czy ktoś mógłby udzielić mi porady na co się powołać i co robić dalej z taką
    sprawą:

    Zamówiłam okna z montażem. W listopadzie zamontowali. Wszystko było ok. W
    styczniu pękła w oknie balkonowym szyba (sama). Ewidentnie widać, że nie
    jest wybita, rysy idą od ramy czyli może coś było naprężone itp. W każdym
    razie my nie jesteśmy niczemu winni. Faktury mamy jakby co jest dokument
    zawarcia umowy, kartę gwarancyjną też mamy.
    Zgłosiliśmy reklamacje miesiąc temu chodziliśmy co tydzień przypominać teraz
    mamy odpowiedź, że reklamacji typu samoczynne pęknięcie szyby nie mają.

    Firma montująca nie produkuje tych okien tylko ma z kimś umowę na produkcję
    oni sprzedają i montują. To ta firma od produkcji nie ma takiej reklamacji.

    Co powinnam w takim przypadku robić. Okna są na gwarancji bo to raptem 2
    miesiące minęło. Wygląda na to, że wszyscy chcą umyć ręce.

    Zgłosić się do, nie wiem jak to się dokładnie nazywa, ale coś z prawem
    konsumenta w nazwie?

    Liczę na poradę
    Zjawa




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1