  • 1. Data: 2003-01-29 13:04:25
    Temat: oklary do komputera
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Czy moze ktos wie jaki przpis reguluje zwrot kosztow
    okularow przez pracodawce i w jakich sytuacjach ma to
    zastosowanie dla pracownikow pracujacych na komputerach?

    Magge

  • 2. Data: 2003-01-29 13:11:41
    Temat: Re: oklary do komputera
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec)

    : Czy moze ktos wie jaki przpis reguluje zwrot kosztow
    : okularow przez pracodawce i w jakich sytuacjach ma to
    : zastosowanie dla pracownikow pracujacych na komputerach?

    § 8 rozp MPiPS z dnia 1 grudnia 1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny
    pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe. (Dz. U. z dnia 10
    grudnia 1998 r.)

  • 3. Data: 2003-01-29 21:21:58
    Od: "warsik" <w...@w...com>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy moze ktos wie jaki przpis reguluje zwrot kosztow
    > okularow przez pracodawce i w jakich sytuacjach ma to
    > zastosowanie dla pracownikow pracujacych na komputerach?

    te zrefundowane (chociaz w czesci) okulary sa wlasnoscia pracodawcy !!!

    warsik

  • 4. Data: 2003-01-30 09:33:55
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik Marcin Surowiec napisał:

> [...]
    I to jest jedyna ustawa tego dotyczaca? Pytam bo okulistka
    przy badaniach okresowych stwierdzila ze cos sie zmienilo w
    tej kwesti i ze zostal rozszerzony zakres podlegajacy pod
    refundacje (nie tylko korekcyjne okulary).

  • 5. Data: 2003-01-30 09:47:20
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > te zrefundowane (chociaz w czesci) okulary sa wlasnoscia
    > pracodawcy !!!
    >
    > warsik

    Niech beda mnie zalezy na ochronie oczek w pracy.
    A z drugiej strony ciekawe jak rozwiazac sytuacje gdy sa one
    w czesci zrefundowane i odchodze z pracy?:) to co zostawiam
    szkla i kawalek oprawki a druga czesc biore ze soba?:)

  • 6. Data: 2003-01-30 16:16:10
    Temat: Odp: oklary do komputera
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Magge <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b1ardb$n4$...@o...ict.pwr.wroc.pl...

    w uzupełnieniu należy jeszcze podac art. 124 k.p

    Sandra