  • 11. Data: 2005-05-13 08:58:11
    Temat: Re: ogrzewanie podlogowe a KZGM
    Od: "owp" <o...@p...onet.pl>

    > No właśnie dokładnie tak.

    No tak. Jak to w takim razie jest - mam wspólnotę na klatce, czy w całym
    4-klatkowym bloku ?
    I czy można zmienić zarządcę, żebyśmy nie musieli być pod butem KZGM, a
    jednoczśnie wybrać kogoś wspólnie, ale tylko w ramach naszej klatki ?
    Przeczytałem ustawę o własności lokali, ale ciężko mi idzie wysnucie
    wniosków co do moich praw - najpierw (Art.18.1) jest, że właściciele (no
    właśnie - czy muszą wszyscy, a jak nie, to jak podzielić obowiązki - tzn.
    np. w przypadku gdy dotyczy całej klatki ?) mogą powierzyć zarząd osobie
    fizycznej lub prawnej, a potem w Art.20.1 jest, że 'Jeżeli lokali
    wyodrębnionych wraz z lokalami niewyodrębnionymi [czyli - wszyskie ? :) ]
    jest więcej niż 7, właściciele są zobowiązani podjąc uchwałę o wyborze
    jednoosobowego lub kilkuosobowego zarządu. Członkiem zarządu może być
    jedynie osoba fizyczna wybrana spośród właścicieli lokali lub spoza ich
    grona.'
    No a KZGM nie jest przecież osobą fizyczną.
    Chyba bym się nie nadawał na prawnika ;-)
    Pozdrawiam
    owp