  • 1. Data: 2003-05-23 07:22:14
    Temat: ogródek letni
    Od: "Mariusz Dusza" <d...@k...chip.pl>

    Czy ogródek letni przed barem w postaci drewnianego płotka przymocowanego do
    podłoża ,
    stolików , krzeseł i parasoli jest obiektem budowlanym?

    Mariusz

  • 2. Data: 2003-05-23 09:07:57
    Temat: Re: ogródek letni
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    > Czy ogródek letni przed barem w postaci drewnianego płotka przymocowanego
    do
    > podłoża ,
    > stolików , krzeseł i parasoli jest obiektem budowlanym?

    obiekt budowlany - należy przez to rozumieć:
    a) budynek wraz z instalacjami i urządzeniami technicznymi;
    b) budowlę stanowiącą całość techniczno - użytkową wraz z instalacjami i
    urządzeniami;
    c) obiekt małej architektury.

    budynek - należy przez to rozumieć taki obiekt budowlany, który jest
    trwale związany z gruntem, wydzielony z przestrzeni za pomocą przegród
    budowlanych oraz posiada fundamenty i dach;

    budowla - należy przez to rozumieć każdy obiekt budowlany nie będący
    budynkiem lub obiektem małej architektury, taki jak: lotniska, drogi, linie
    kolejowe, mosty, estakady, tunele, sieci techniczne, wolno stojące maszty
    antenowe, wolno stojące trwale związane z gruntem urządzenia reklamowe,
    budowle ziemne, obronne (fortyfikacje), ochronne, hydrotechniczne,
    zbiorniki, wolno stojące instalacje przemysłowe lub urządzenia techniczne,
    oczyszczalnie ścieków, składowiska odpadów, stacje uzdatniania wody,
    konstrukcje oporowe, nadziemne i podziemne przejścia dla pieszych, sieci
    uzbrojenia terenu, budowle sportowe, cmentarze, pomniki, a także części
    budowlane urządzeń technicznych (kotłów, pieców przemysłowych i innych
    urządzeń) oraz fundamenty pod maszyny i urządzenia, jako odrębne pod
    względem technicznym części przedmiotów składających się na całość użytkową;

    obiekt małej architektury - należy przez to rozumieć niewielkie obiekty, a
    w szczególności:

    a) obiekty kultu religijnego, takie jak: kapliczki, krzyże przydrożne,
    figury;
    b) posągi, wodotryski i inne obiekty architektury ogrodowej;
    c) użytkowe służące rekreacji codziennej i utrzymaniu porządku, takie
    jak: piaskownice, huśtawki, drabinki, śmietniki.

    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-05-23 21:48:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem nie.
    --
    Jestem tylko człowiekiem i mogę się mylić. Przedstawiony wyżej
    punkt widzenia jest moją prywatną opinią i upraszam o nie trakto-