  • 1. Data: 2004-10-20 07:01:38
    Temat: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Tukan" <t...@g...cjb.net>

    Czy mogę w pozwie o rozwód dołączyć wniosek o nadzór kuratora nad
    sprawowaniem władzy rodzicielskiej przez pozwaną i wniosek o ograniczenie
    praw rodzicielskich?Czy muszę zakładać dwie osobne sprawy?

  • 2. Data: 2004-10-20 08:00:12
    Temat: Re: ograniczenie praw rodzicielskich
    Od: "Rodrig Falkenstein" <r...@g...pl>

    Dnia Wed, 20 Oct 2004 09:01:38 +0200, Tukan <t...@g...cjb.net>
    napisał:

    > Czy mog? w pozwie o rozwód do??czyae wniosek o nadzór kuratora nad
    > sprawowaniem w?adzy rodzicielskiej przez pozwan? i wniosek o ograniczenie
    > praw rodzicielskich?Czy musz? zak?adaae dwie osobne sprawy?

    Nadzór kuratora to nic innego jak ograniczenie władzy rodzicielskiej

    --
    Falkenstein