  • 21. Data: 2003-11-21 13:04:11
    Temat: Re: oem od innej strony
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    > Przestań już opowiadać bzdury i mącić ludziom w głowach.
    > Jeżeli znalazł oryginalną płytkę instalacyjną to ma wszystko co potrzebuje
    > do legalnego zainstalowania i używania programu.

    > Proszę Cię poilkj tchórzliwy anonimie - zamilknij. Nikt mądry nie bierze
    > głosu anonima pod uwagę.
    >
    > Arek

    Bueheheheheheheheh ....
    Chyba sobie czlowieku zartujesz . I teraz ludzie to czytaja i potem sie nie
    daj boze do tego ustosunkuja i beda mieli problemy.

  • 22. Data: 2003-11-21 15:18:06
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[BEZ-TEGO]interia.pl>

    Użytkownik "tch" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > znajduję na ulicy ,na ławce w parku itp. płytę np w98se
    > powiedzmy że rozglądam się za włascicielem ale niestety nie widać
    > rozumiem że płyta staje się moją własnoscią.

    Zle rozumiesz:-) art183 paragraf 1 KC i dalsze:-)

    HaNkA

  • 23. Data: 2003-11-21 15:38:49
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bpkjcd$cgd$2@news.onet.pl...
    > poilkj rzecze:
    >
    > Przestań już opowiadać bzdury i mącić ludziom w głowach.
    > Jeżeli znalazł oryginalną płytkę instalacyjną to ma wszystko co potrzebuje
    > do legalnego zainstalowania i używania programu.

    Przemyślenia Buzdygana, są jego własnymi urojeniami i nie mają nic wspólnego
    z obowiązującym prawem.
    Stosowanie się do nich na własną odpowiedzialność.

  • 24. Data: 2003-11-21 16:04:56
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 2003-11-21 09:12, Andrzej_K. wrote:
    > Użytkownik "poilkj" <p...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:bpkh0v$mlf$1@inews.gazeta.pl

    > To jest zależne gdzie dokonujesz zakupu. Jeśli
    > w jakimś hiper_super markiecie to komputer
    > z zasady jest z zainstalowanym systemem,

    Na poczatku roku w Geancie były komputery bez systemu - miały fajne ceny
    - po zapoznaniu sie z bebechami byłem mile zaskoczony, były robione
    przez JTT (Adax) na niezłych klockach przy cenie za jaka oferowano.
    Dla kogos, kto ma system, np. starszy/box/Linux taka propozycja była
    całkiem fajna.
    Ciekawie rozwiązane są notebooki IBM (przynajmniej kiedys tak było) - na
    dysku instalacyjnym był obraz tego, co ma się zainstalować (skrojony dla
    danego modelu) i zainstalowanie takiego Win na czym innym nie było
    możliwe. Takie zabezpieczenie - "dedykowaniy" soft dużo lepiej
    zabezpiecza interesy producenta niż magiczne naklejki.

    Pzdr: Catbert

  • 25. Data: 2003-11-21 16:09:27
    Od: Arek <a...@e...net>

    YaNkEs_69 rzecze:
    > Bueheheheheheheheh ....
    > Chyba sobie czlowieku zartujesz . I teraz ludzie to czytaja i potem sie nie
    > daj boze do tego ustosunkuja i beda mieli problemy.

    Jakie człowieku problemy?
    Prawo stanowi u nas Sejm, a nie M$ czy inny taki i prawo jest u nas jednoznaczne,
    M$ po wprowadzeniu egzemplarza programu do obrotu NIE MA prawa do dalszej kontroli
    tego obrotu poza najmem i dzierżawą.

    A to, że robi ludziom wodę z mózgu na szkoleniach i w swoich materiałach
    reklamowych to już bezczelne oszustwo. Ciekaw jestem kto w końcu dobierze im się
    do dupy.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 27. Data: 2003-11-21 16:25:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Arek" <a...@e...net> wrote in message news:bpldb7$34m$1@news.onet.pl...

> [...]
    > reklamowych to już bezczelne oszustwo. Ciekaw jestem kto w końcu dobierze

    To moze bys sie za to zabrał. Zrobisz coś pożytecznego.

  • 26. Data: 2003-11-21 16:25:29
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

  • 28. Data: 2003-11-21 17:06:07
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@g...pl news:bplea0$6hj$1@inews.gazeta.pl

    > To moze bys sie za to zabrał. Zrobisz coś pożytecznego

    No przeciez juz sie zabral - zobacz http://www.msa.pl ;) o www.sti.org.pl
    nie mowiac :)

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 29. Data: 2003-11-21 17:09:09
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com> wrote in message
    > p...@g...pl news:bplea0$6hj$1@inews.gazeta.pl

    > No przeciez juz sie zabral - zobacz http://www.msa.pl ;) o www.sti.org.pl
    > nie mowiac :)

    Nie, ja miałem na myśli wysłanie dwóch dresów do billa gatesa, co by mu
    mordę obili jak jeszcze raz odważy się sprzedać chociaż jeden egzemplarz
    oemowy windowsa.

  • 30. Data: 2003-11-21 17:39:19
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    p...@g...pl news:bplgrm$epk$1@inews.gazeta.pl

    > Nie, ja miałem na myśli wysłanie dwóch dresów do billa gatesa, co by mu
    > mordę obili jak jeszcze raz odważy się sprzedać chociaż jeden egzemplarz
    > oemowy windowsa.

    Nie mowi sie "obili morde" tylko "rozsmarowali morde na betonie - jezeli
    zaraz nie odszczekasz tych klamstw" :P

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )