  • 11. Data: 2009-07-16 19:35:35
    Temat: Re: odwolanie sie, sad pracy, po czasie
    Od: "gardziej" <b...@b...pl>

    > Nie wiem, gardziej pisze, że pojawiły się jakies nowe okoliczności, może one
    > pozwolą na zmianę treści pozwu.

    ciezko powiedziec czy nowe...
    generalnie chodzi o to, ze dostalem wypowiedzenie zmieniajace. sad pracy
    stwierdzil, ze nie dostane odprawy, poniewaz pracodawca zaproponowal mi inne
    stanowisko odpowiadajace moim kwalifikacja za te same pieniadze. pozniej u
    pracodawcy pojawil sie NIK, ktory stwierdzil, ze takie dzialania (akurat nie
    analizowo mojego) jest nieprawidlowe, poniewaz stanowiska te wymagaja konkursu,
    wiec nie mozna komus zaproponowac innego stanowiska a moze jedynie startowac w
    konkursie na to stanowisko. moim zdaniem oznacza to, ze wypowiedzenie
    zmieniajace, ktore otrzymalem zostalo zrobione nieprawidlowo, czyli ze dostalem
    tak naprawde wypowiedzenie "zwykle", po ktorym odprawa sie nalezy.

    czy dobrze mysle i czy mozna cos z tym zrobic?

    pozdrawiam
    p.g.

  • 12. Data: 2009-07-16 19:50:54
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:h3o00r$j6d$1@nemesis.news.neostrada.pl gardziej
    <b...@b...pl> pisze:

> [...]
    > naprawde wypowiedzenie "zwykle", po ktorym odprawa sie nalezy. czy
    > dobrze mysle i czy mozna cos z tym zrobic?
    Próbować przywrócenia terminu może?
    I apelacja albo skarga kasacyjna?

    --
    Jotte