  • 1. Data: 2004-11-07 15:00:03
    Temat: odwolanie od wyroku sadu
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Sad uznal mnie winna. Nie dostalam jednak od sadu wyroku wraz z
    uzasdnieniem. Czy dobrze wyczytalam ze najpierw mam 7 dni od dnia w ktorym
    sad uznal mnie winna (tzn dnia tej ostatniej rozprawy) na zlozenie wniosku o
    to uzasadnienie na pismie? A potem kolejne 14 na napisanie odwolania? Czy
    liczy sie data stempla pocztowego jesli chodzi o ten wniosek z prosba o
    uzasadnienie na pismie? Dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam AM

    ps. czy to narmalne ze decyzje w sprawie wyroku podejmije tylko sam sedzie
    ktory prowadzil sprawe? dodam ze sprawa byla o wykroczenie drogowe

  • 2. Data: 2004-11-07 15:38:14
    Temat: Re: odwolanie od wyroku sadu
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ANIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > ps. czy to narmalne ze decyzje w sprawie wyroku podejmije tylko sam sedzie
    > ktory prowadzil sprawe? dodam ze sprawa byla o wykroczenie drogowe

    A tak chciałaś popisać się elokwencją i urodą przed ławą przysięgłych;))
    Normalne jest też, że Sąd Okręgowy podtrzyma orzeczenie SG. Ma mniej
    pisania;)

    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2004-11-07 15:50:03
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    ANIA wrote:

> [...]
    >
    > ps. czy to narmalne ze decyzje w sprawie wyroku podejmije tylko sam sedzie
    > ktory prowadzil sprawe? dodam ze sprawa byla o wykroczenie drogowe

    jeśli to wykroczenie, to masz tylko 7 dni od otrzymania wyroku z
    uzasadnieniem
    tak, liczy się data nadania listu poleconego

    KG

  • 4. Data: 2004-11-07 15:50:45
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Leszek wrote:
    > A tak chciałaś popisać się elokwencją i urodą przed ławą przysięgłych;))
    > Normalne jest też, że Sąd Okręgowy podtrzyma orzeczenie SG. Ma mniej
    > pisania;)

    Nie zniechęcaj ;)

    KG

  • 5. Data: 2004-11-07 15:54:53
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "kam" <X#k...@w...pl#X> napisał w wiadomości

    > Nie zniechęcaj ;)

    Otwieram oczy;))
    Jeśli nie ma mocnych i NOWYCH argumentów to szkoda czasu.Jej i sądu.

    Pzdr
    Leszek

  • 6. Data: 2004-11-07 15:54:57
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

  • 7. Data: 2004-11-07 16:03:45
    Od: piotrs<p...@o...pl>

    > jeśli to wykroczenie, to masz tylko 7 dni od otrzymania wyroku z
    > uzasadnieniem
    > tak, liczy się data nadania listu poleconego

    > KG

    ???? Od nadania???
    Od doręczenia się liczy

    --

    IMHO

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 8. Data: 2004-11-07 16:27:37
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    > Otwieram oczy;))
    > Jeśli nie ma mocnych i NOWYCH argumentów to szkoda czasu.Jej i sądu.
    >
    > Pzdr
    > Leszek

    Nie ma jak zyczliwosc "kolegow" z grupy :-)
    A tak na marginesie to moja wina ze przegralam ta sprawe poniewaz
    zbagatelizowalam problem dlatego sie odwolam. Jesli ktos zapyta co robiles
    rok temu to pamietasz? Bo ja nie a tym bardziej jesli nie dzieje sie nic
    nadzwyczajnego !
    AM

  • 9. Data: 2004-11-07 16:28:27
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Czy

    > jeśli to wykroczenie, to masz tylko 7 dni od otrzymania wyroku z
    > uzasadnieniem
    > tak, liczy się data nadania listu poleconego
    >
    > KG

    Wiec najpierw 7 dni na uzasadnienie a potem kolejne 7 na odwolanie? Czy samo
    odwolanie?
    Pozdrawiam AM

  • 10. Data: 2004-11-07 16:35:04
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Acha Czy sad powinien mi przyslac jakies orzeczenie o tym ze jestem winna?
    Bo sprawa zakonczyla sie na tym ze ogloszono postanowienie sadu w sprawie i
    powiedzieli ze "to wszystko na dzisiaj" Wiec sprawa zostala zakonczona. Mam
    czekac na jakies pismo z sadu czy wczesniej napisac o to uzasadnienie?
    Dzieki za odpowiedz
    AM