  • 1. Data: 2004-11-07 14:46:33
    Temat: Hałaśliwy ksiądz
    Od: "Piotr.G." <x...@x...plxxx>

    Witam Szanownych Grupowiczów!

    Miesiąc temu mój sąsiad - ksiądz (niestety) założył sobie w kościele nowe
    kuranty. Daje czadu zdrowo, bo sprzęt ma dwa wielkie megafony na dachu
    kościoła i co pół godziny wygrywa conajmniej dwie melodyjki, a o równej
    godzinie wybija aktualny czas (plus oczywiscie pare melodyjek). Wszystko w
    godzinach od 7 rano do 22. Moj system nerwowy zaczyna powoli wysiadać...
    Szczególnie w weekend, gdy człowiek chce odpocząć i pospać troche dłużej...
    a tu nie ma tak dobrze - pobudka obowiązkowa o 7.00!
    Czy może któryś z Grupowiczów miał już podobne doświadczenia? Może jakaś
    podpowiedź jak to zwlaczyć? Porada prawna?

    Pozdrawiam,

    Piotr

  • 2. Data: 2004-11-07 15:39:26
    Temat: Re: Hałaśliwy ksiądz
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

    Użytkownik "Piotr.G." <x...@x...plxxx> napisał w
    wiadomości news:cmlch8$le2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Czy może któryś z Grupowiczów miał już podobne doświadczenia? Może jakaś
    > podpowiedź jak to zwlaczyć? Porada prawna?

    Idź do księdza porozmawiaj, że ci to przeszkadza.
    Jeśli nie zrozumie kup karabin i zestrzel megafony.

    USA rules.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 3. Data: 2004-11-07 16:00:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr.G." <x...@x...plxxx> napisał w
    wiadomości news:cmlch8$le2$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Co do samej zasady, to takimi sprawami zajmuje się Ochrona Środowiska. jest
    taki wydział w Urzędzie Miasta / Gminy (podaję, bo ktoś ostatnio tutaj mylił
    to z Sanepidem). Będą mieli trochę opory pewnie, ale jednak przepisy
    określają dopuszczalne natężenie dźwięku. Trzeba by to zmierzyć.

    Ja bym jednak proponował wizytę u księdza i próbę spokojnego wytłumaczenia
    mu, że te urządzenia daje się troszkę przyciszyć. Tam z reguły bywa jakiś
    tam potencjometr albo takie urządzenie. Być może ksiądz zachwycony nowym
    nabytkiem nie dopuszcza do siebie myśli, że ktoś się może mocno denerwować,
    jak po raz setny słyszy za oknem tę samą śpiewkę.

  • 4. Data: 2004-11-07 17:08:50
    Od: "Piotr.G." <x...@x...plxxx>

    Użytkownik "Karzel Reakcji" <k...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dłużej...
    >
    > Idź do księdza porozmawiaj, że ci to przeszkadza.
    > Jeśli nie zrozumie kup karabin i zestrzel megafony.

    Też opcja!:))) Ale to już będzie ostateczność... Umówił się za mną łaskawie
    na jutro na rozmowę, bo dzisiaj miał jakąś imprezę z biskupem (tyle żarcia
    na stole to ja już dawno nie widziałem:)))) i nie miał czasu. Ale wątpię,
    żeby ta rozmowa cos dała...

  • 5. Data: 2004-11-07 18:24:38
    Od: "Tomek" <t...@n...pl>

> [...]
    > biskupem (tyle żarcia na stole to ja już dawno nie widziałem:)))) i
    > nie miał czasu. Ale wątpię, żeby ta rozmowa cos dała...

    allah akbar krzyknij, moze sie przestraszy :))

  • 6. Data: 2004-11-07 20:17:30
    Od: "Karzel Reakcji" <k...@r...pl>

> [...]
    > mu, że te urządzenia daje się troszkę przyciszyć. Tam z reguły bywa jakiś

    pewnie pałka policyjna. Przypomina mi się ta historia jak milicjanci
    przesłuchiwali taśmę a nie mieli kaseciaka. Używali pałki do przesłuchania
    taśmy, no to czemu Tomasik nie może użyc pałki do przyciszenia megafonów
    księdza?

> [...]
    > to z Sanepidem). Będą mieli trochę opory pewnie, ale jednak przepisy
    > określają dopuszczalne natężenie dźwięku. Trzeba by to zmierzyć.

    Zanim oni to zmierzą Piotrek zwariuje. Jeżeli ksiądz nie zrozumie, to trzeba
    jednak te megafony szybko strącić, aby uratować zdrowie psychiczne Piotrka.
    Jest taki paragraf o natychmiastowym działaniu w obronie zdrowia człowieka.

    Zapluty Karzeł Reakcji

  • 7. Data: 2004-11-07 23:04:40
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

> [...]
    > to z Sanepidem). Będą mieli trochę opory pewnie, ale jednak przepisy
    > określają dopuszczalne natężenie dźwięku. Trzeba by to zmierzyć.

    Nie mogą mieć oporów, dźwięk wydostaje się na teren publiczny/gminny więc
    ich obowiązkiem jest działać na prośbę obywatela.

    Pozdrawiam
    kw1618

  • 8. Data: 2004-11-08 03:14:31
    Od: "Mark" <m...@w...pl>

    > Nie mogą mieć oporów, dźwięk wydostaje się na teren publiczny/gminny więc
    > ich obowiązkiem jest działać na prośbę obywatela.

> [...]
    powiem szczerze mam taki sam problem
    i jakos nie wyobrażam sobie jego rozwiązania
    daj znać jak będziesz miał jakieś wyniki.
    może wtedy ja też cos zdziałam.
    MM

  • 9. Data: 2004-11-08 08:50:41
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > allah akbar krzyknij, moze sie przestraszy :))

    hint: rozejrzyj sie pierwej i poszukaj kropidla w zasiegu wzroku.
    --
    Olleo

  • 10. Data: 2004-11-08 14:48:10
    Od: "Realista" <r...@s...o2.pl>

> [...]
    (...)
    > podpowiedź jak to zwlaczyć? Porada prawna?

    Jestes czerwonym pajakiem. Przeszkadza Ci gloszenie slowa Bozego przez
    megafony. Jak megafon nie zatrabi to wieni nie przyjda do kosciola.

    Lepiej uwazaj bo mozesz miec wiec protestacyjny czlonkin Rodziny radia
    Maryja.

    Podejzewam, ze nic na to nie poradzisz. Ksiadz to swieta krowa nikt sie nie
    bedzie chcial za to wziac.

    Mozesz kupic swietny sprzet naglosnieniowy i puszczac przez okno przed msza
    muzyke z filmu "Oczy szeroko zamkniete" fragment z balu maskowego (takie
    cosik ala czarna msza ;) ).