  • 11. Data: 2004-04-13 14:07:08
    Temat: Re: odwołanie od wypowiedzenia
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:0c6c.000002fc.407bde69@newsgate.onet.pl...

    > Co do zasady to owszem tak, ale jeżeli chodzi o możliwość wyciągnięcia
    kasy od
    > pracodawcy to można:
    >
    > a) próbowac wywalczyć większą kasę z tytułu obejścia przepisów o
    wypowiadaniu
    > jeżeli oczywiście umowa na czas określony była zawarta na jakiś dłuższy
    okres,
    > na tyle dłuższy że zatrudnienie w tym czasie w oparciu o umowę o pracę
    na czas
    > nieokreśłony wywołało by skutek w postaci dłuższego niż dwutygodniowy
    okres
> [...]

    Ale taka próba po kilku rozprawach w ciągu nawet kilku lat może skończyć
    się przegraną pracownika, co będzie skutkować obciążeniem go kosztami
    procesu sądowego, również poniesionymi przez pracodawcę, który może
    zaprosić do pomocy najdroższego adwokata.

    Pozdrawiam

    wa

  • 12. Data: 2004-04-13 18:28:20
    Od: " Iwa" <p...@W...gazeta.pl>

    być może można by również zarzucić naruszenie art 8kp, polegające na
    naruszeniu zasad współżycia społecznego.

  • 13. Data: 2004-04-14 08:43:05
    Od: Gosia <a...@o...pl>

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi, zdecydowałam nie wnosić odwolania.
    Pozdrawiam, Gosia.