  • Data: 2003-04-26 11:41:41
    Temat: odwolanie
    Od: "Frank" <f...@g...pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    Sorry, ze powtarzam pytanie ale moze ktos w tej sprawie sie orientuje.
    Mam pytanie. Czy w KPA czy w KC lub innym kodeksie jest jakis paragraf na
    temat procedury odwolawczej? Chodzi mi tu o to, czy urzad moze rozpoczac
    postepowanie egzekucyjne jeszcze przed odpowiedzia na moje odwolanie? I jaki
    jest okres na odwolanie (przypuszczam, ze jest rozna - ale w tym
    (moim)przypadku ustawa nic nie wspomina na temat odwolania). Chodzi tu o
    kare za parkowanie (to nie jest mandat!)

    Pozdrawiam
    Frank