  • Data: 2007-04-15 19:27:27
    Temat: odszkodowanie za wypadek komunikacyjny
    Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupowiczow,
    mam wielka prosbe o przyblizenie mi problematyki odszkodowan
    komunikacyjnych.
    I klilka refleksji, o ktorych na koniec.

    Zaczne od pytan. Po lekkim wstepie.
    W grudniu 2006 podczas podrozy sluzbowej - nie ja bylem kierowca - w wyniku
    wypadku komunikacyjnego, doznalem zwichniecia stawu biodrowego.
    2 dni w szpitalu, gips 6 tygoni, od konca stycznia sie rehabilituje.
    Wiem, ze naleza sie mi swiadczenia :
    - NW samochodu;
    - ZUS;
    - OC sprawcy/ew. wspolsprawcow.

    I pytania.

    1.Czy obowiazuja mnie jakies terminy w ubieganiu sie o odszkodowanie ?
    2. Na co mam zwrocic uwage przy gromadzeniu dokumentcji ?
    3. Jakie "numery" moga wykonac wobec mnieubezpieczyciele sprawcy/ew.
    sprawcow?
    4. CO JA W OGOLE MAM ROBIC, ZEBY UZYSKAC GODZIWE ODSZKODOWANIE ???

    I na koniec refleksja.
    Google wyrzucil mi mnostwo firm, zajmujacych sie uzyskiwaniem odszkodowan,
    ale po krotkim kontakcie z wiekszocia z nich widac razaca niekompetencje i
    amatorszczyzne.
    I tutaj pytanie do pawnikow : dlaczego tak malo z Was zajmuje sie tym
    tematem ?
    Obecnie jestem w sytuacji : sa pieniadze do wziecia, jest klient, a nie ma
    porzadnego i fachowego zleceniobiorcy.
    Mysle, ze w takiej sytuacji sa tysiace, a newt tysiace obywateli, zwazywszy
    na stan naszych drog i umiejetnosci kierowcow.

    Bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi !!!

    pzdr
    rm