  • 1. Data: 2007-04-15 19:27:27
    Temat: odszkodowanie za wypadek komunikacyjny
    Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu>

    Witam grupowiczow,
    mam wielka prosbe o przyblizenie mi problematyki odszkodowan
    komunikacyjnych.
    I klilka refleksji, o ktorych na koniec.

    Zaczne od pytan. Po lekkim wstepie.
    W grudniu 2006 podczas podrozy sluzbowej - nie ja bylem kierowca - w wyniku
    wypadku komunikacyjnego, doznalem zwichniecia stawu biodrowego.
    2 dni w szpitalu, gips 6 tygoni, od konca stycznia sie rehabilituje.
    Wiem, ze naleza sie mi swiadczenia :
    - NW samochodu;
    - ZUS;
    - OC sprawcy/ew. wspolsprawcow.

    I pytania.

    1.Czy obowiazuja mnie jakies terminy w ubieganiu sie o odszkodowanie ?
    2. Na co mam zwrocic uwage przy gromadzeniu dokumentcji ?
    3. Jakie "numery" moga wykonac wobec mnieubezpieczyciele sprawcy/ew.
    sprawcow?
    4. CO JA W OGOLE MAM ROBIC, ZEBY UZYSKAC GODZIWE ODSZKODOWANIE ???

    I na koniec refleksja.
    Google wyrzucil mi mnostwo firm, zajmujacych sie uzyskiwaniem odszkodowan,
    ale po krotkim kontakcie z wiekszocia z nich widac razaca niekompetencje i
    amatorszczyzne.
    I tutaj pytanie do pawnikow : dlaczego tak malo z Was zajmuje sie tym
    tematem ?
    Obecnie jestem w sytuacji : sa pieniadze do wziecia, jest klient, a nie ma
    porzadnego i fachowego zleceniobiorcy.
    Mysle, ze w takiej sytuacji sa tysiace, a newt tysiace obywateli, zwazywszy
    na stan naszych drog i umiejetnosci kierowcow.

    Bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi !!!

    pzdr
    rm

  • 2. Data: 2007-04-16 17:42:14
    Temat: Re: odszkodowanie za wypadek komunikacyjny
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Rafal Malawski napisał(a):

    > I pytania.
    >
    > 1.Czy obowiazuja mnie jakies terminy w ubieganiu sie o odszkodowanie ?

    Tak.

    > 2. Na co mam zwrocic uwage przy gromadzeniu dokumentcji ?

    Na wszystko. Jak najwięcej dokumentacji lekarskiej i dowodów na
    poniesienie określonych wydatków związanych z wypadkiem i leczeniem po
    wypadku.

    > 3. Jakie "numery" moga wykonac wobec mnieubezpieczyciele sprawcy/ew.
    > sprawcow?

    Nic sensownego nie mogą zrobić.

    > 4. CO JA W OGOLE MAM ROBIC, ZEBY UZYSKAC GODZIWE ODSZKODOWANIE ???

    Wystąpić o nie do tego od kogo chcesz i udokumentować szkodę. Patrz pkt. 2.

    --
    @2007 Johnson
    j...@p...com

  • 3. Data: 2007-04-17 09:27:10
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

> [...]
    > zwazywszy na stan naszych drog i umiejetnosci kierowcow.
    >
    > Bede wdzieczny za wszelkie odpowiedzi !!!

    Skontaktuj się z DAS - oni się specjalizują w odzyskiwaniu odszkodowań. To
    takie ubezpieczenie przed ubezpieczycielem.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2007-04-17 09:54:10
    Od: "Rafal Malawski" <m...@o...eu>

    > Tak.
    >

    > --
    > @2007 Johnson
    > j...@p...com
    > "Ars iuris non habet osorem nisi ignorantem"

    Dzieki za pomoc.
    Jesli chodzi o terminy, to one zaczynaja biegnac po zakonczeniu leczenia ?

    pzdr
    rm

  • 5. Data: 2007-04-19 18:29:54
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Skontaktuj się z DAS - oni się specjalizują w odzyskiwaniu odszkodowań. To
    > takie ubezpieczenie przed ubezpieczycielem.

    Ten DAS to jedno wielkie G
    Samopomoc ma w nim udziały i kiedyś kumpel majacy wykupione w DAS
    ubezpieczonko
    został (s)ztaranowany przez goscia majacego OC w Samopomocy. Das
    zaproponował zawarcie ugody w
    wysokości 1/10 tego co wywalczył inny prawnik za 30% odszkodowania wiec
    raczej nie waro im dawac kasy