  • Data: 2007-04-19 18:29:54
    Temat: Re: odszkodowanie za wypadek komunikacyjny
    Od: "F.T." <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:f023k6$614$1@news.interia.pl...

    > Skontaktuj się z DAS - oni się specjalizują w odzyskiwaniu odszkodowań. To
    > takie ubezpieczenie przed ubezpieczycielem.

    Ten DAS to jedno wielkie G
    Samopomoc ma w nim udziały i kiedyś kumpel majacy wykupione w DAS
    ubezpieczonko
    został (s)ztaranowany przez goscia majacego OC w Samopomocy. Das
    zaproponował zawarcie ugody w
    wysokości 1/10 tego co wywalczył inny prawnik za 30% odszkodowania wiec
    raczej nie waro im dawac kasy