  • 1. Data: 2006-04-04 21:30:11
    Temat: odszkodowanie za dziury w drogach ;)
    Od: " elais_23" <e...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Mam nieprzyjemnosc jezdzic samochodem po drogach KRakowa ,gdzie po zimie jest
    mnostwo dziur w drogach (nawet na glownych rondach) ,przez to szybciej niszczy
    mi sie samochod ,od kogo moge zadac odszkodowania ,za spadek wartosci pojazdu
    (koniecznosc wymiany zawieszenia) spowodowane dziurami na drogach miasta???

  • 2. Data: 2006-04-04 21:43:47
    Temat: Re: odszkodowanie za dziury w drogach ;)
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

> [...]
    > pojazdu
    > (koniecznosc wymiany zawieszenia) spowodowane dziurami na drogach
    Dobre pytanie , moze wystapmy z pozwem zbiorowym przeciwko ZGDwK ( ja tez z
    Krakowa) o zwrot kosztow napraw pojazdów ? Jezdze ul. Powstancow Slaskich
    codziennie i jej stan wola o pomste do nieba - kiedys urwe tam kolo ...
    Chyba wyciagniecie kasybedzie niemozliwe - powiedza ,ze mogles uszkodzic na
    polnej drodze....

    K.

  • 3. Data: 2006-04-04 22:49:30
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Krzysztof wrote:

    > Chyba wyciagniecie kasybedzie niemozliwe - powiedza ,ze mogles uszkodzic na
    > polnej drodze....

    Urywasz kolo czy masz inne uszkodzenie. Wzywasz radiowoz. Spisuja
    notatke "kolo si eurwalo na dziurze w ulicy nazwa ulicy" i koniec. Mas
    zna papierze, zarzadca drogi placi.

    A o Krakowie to k... nie mowcie, bo tutaj to latwiej wyliczyc gdzie nei
    ma dziury... O na moim parkingu nie ma dziury... I jeszcze widzielem, ze
    w jednym jiejscu na opolskiej jest 100 metrow bez dziury...

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 4. Data: 2006-04-04 22:58:16
    Od: Tomasz Motyliński <m...@w...pl>

    Witam,

    W poście <e0uoh3$5d3$1@inews.gazeta.pl>
    elais_23 <e...@g...SKASUJ-TO.pl> m.in. napisał(a)::

    > od kogo moge zadac odszkodowania ,za spadek wartosci pojazdu (koniecznosc
    > wymiany zawieszenia) spowodowane dziurami na drogach miasta???

    Hmmm dobre pytanie, misię pokrzywiły koła, prostowanie flek i wyważanie kół
    też kosztuje, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że udałoby mi się się
    wyciągnąć jakąś kasę.

    --
    Tomasz Motyliński
    Linux jest dla leniwych, raz zainstalowany działa wiecznie

  • 5. Data: 2006-04-04 23:52:11
    Od: "Krzysztof" <o...@w...pl>

    > Hmmm dobre pytanie, misię pokrzywiły koła, prostowanie flek i wyważanie
    > kół
    > też kosztuje, ale jakoś nie chce mi się wierzyć, że udałoby mi się się
    > wyciągnąć jakąś kasę.
    Ja na alejach w Krakowie (przy AR) na nieoblanejasfaltem studzience
    skrzywilem 2 felgi.
    1.wezwanie policji - oczywiscie dmuchalem , papierek , sprawca zarzad drog w
    krakowie.
    2.telefon do zarzadu drog - tam info musze zrobic ocene u rzeczoznawcy z
    pzmot
    3.z opinia, rachunkami, starymi czesciami i pismem( felg nie prostuje sie
    tylko wymienia - przynajmniej te stalowe , tak przyznal rzeczoznawca)
    zanioslem do zarzadu drog ( kolo Rydla)
    4.Po 30 dniach pieniadze byly do odbioru w kasie - oczywiscie rowniez za
    rzeczoznawce , kosztowal prawie tyle co straty.

    Zdarzenie mialo miejsce w 2001 lub 2002 roku jedyny minus to ze potracono mi
    zuzycie felg 5%.
    Jezeli nie masz protokolu z Policji to nic nie zalatwisz.

    .

  • 6. Data: 2006-04-05 08:49:55
    Od: " " <e...@W...gazeta.pl>

    Krzysztof <o...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > Chyba wyciagniecie kasybedzie niemozliwe - powiedza ,ze mogles uszkodzic na

    Chodzi o to ,że kazdego dnia stan samochodu ulega pogorszeniu, omijanie dziur
    nie zawsze jest mozliwe, jestem za pozwem zbiorowym , bo ja chce dzialac
    prewencyjnie a nie czekac na uszkodzenie (i wezwanie policji ,ps. w krakowie
    na policje czeka sie ok 3 h :-)Oprocz tego zadoscuczynie za krzywdy osaobiste
    (nerwy ,ktore towarzyysza uczuciu bezsilnosci i frustracji oraz swiadomosci
    niemozliwosci unikaniecia dziur) :-) Co Wy na to?

  • 7. Data: 2006-04-05 09:06:15
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Tomasz Motyliński napisał(a):
    > Witam,
    >
    > W poście <e0uoh3$5d3$1@inews.gazeta.pl>

    > Hmmm dobre pytanie, misię pokrzywiły koła,

    no to musisz doniesc na misie :-)

    P.

  • 8. Data: 2006-04-05 09:21:39
    Od: "Onzo" <b...@i...pl>

    Użytkownik "Krzysztof" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    Koniecznie należy zgłaszać wszelki szkody tego typu, bo primo: Można
    odzyskac ustracone koszty naprawy, secundo: W ten sposób dziury nastenego
    dnia nie będzie. Sam doświadczyłem kilkakrotnie przykrego uszkodzenia
    elementu zawieszenia na dziurze i należy wezwać policję, pokazać uszkodzenie
    a potem zgłosić w zarządzie dróg. Następnego dnia dziurę załatali chociaż
    była wczesniej przez kilka miesięcy nie ruszana przez żadne służby. Nie
    pamiętam jaka była różnica w wycenie szkody (bo potrącają nieco za
    amortyzację), ale zawsze coś.

    Pzdr
    Onzo

  • 9. Data: 2006-04-05 09:39:08
    Od: " " <e...@W...gazeta.pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> napisał
    (a):

    > no to musisz doniesc na misie :-)
    >
    > P.

    chciałam sprostowac że słowa "Hmmm dobre pytanie, misię pokrzywiły koła" nie
    sa moimi slowami czyli elais _23 ,tylko innego uzytkownika, wiec zle
    zacytowales o tych misiach:)