  • 1. Data: 2006-04-04 20:54:47
    Temat: zwrot kosztów ubezpieczenia...
    Od: Gruby <d...@g...pl>

    Mam następujący problem: rok temu kupiłem mieszkanie, developer do dnia
    dzisiejszego ociaga sie z wydaniem notarialnych aktów własnosci..umowa
    przedwstępna daje 5 miesiecy na dopełnienie tej formalnosci. Do dnia
    dzisiejszego nie zostało to załatwione. Czy w zwiazku z powyzszym, moge
    zażadac od developera zwrotu ubezpieczenia kredytu? jezeli tak, to czy jest
    na to konkretny paragraf?
    --
    Gruby

  • 2. Data: 2006-04-05 06:38:45
    Temat: Re: zwrot kosztów ubezpieczenia...
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Gruby napisał(a):
> [...]
    > zażadac od developera zwrotu ubezpieczenia kredytu? jezeli tak, to czy jest

    art.471 kodeksu cywilnego

    KG