    From: "sonia" <s...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie z Warty
    Date: Tue, 15 Mar 2005 11:41:11 +0100

    Miałam szkodę komunikacyjną.Sprawcą był człowiek ubezpieczony w Warcie.W
    warcie odmawiają mi naprawy z OC w 100% pokrywającej szkodę.Tzn: twierdzą że
    mogę naprawić auto(a moje auto to 3-letni Matiz) używając części starych i
    to w ich warsztatach.Naprawiając auto w autoryzowanym punkcie muszę od
    nowych części uzytych do naprawy zapłacić amortyzację.Czy to jest zgodne z
    prawem??Od naprawy na 3000 zł może to wynieść nawetr 30%!!1 Czy skoro ja nie
    byłam sprawcą wypadku to muszę jeszcze dop.łacać do naprawy swego auta?? Dla
    mnie jest to wiesza częśc miesięcznych zarobków