  • Data: 2005-03-16 13:42:04
    Temat: Re: odszkodowanie z Warty
    Od: "s2d" <...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jak ktoś nie ma kasy - to najlepszym rozwiązaniem jest udawanie w
    trakcie
    > negocjacji, że się ją ma i że zapłacenie za naprawę a potem sprawa w
    sądzie
    > to żaden problem. To działa.

    To sie dobrze mowi, ale gdy samochod stoi na warsztacie a jest niezbednie
    potrzebny i na dodatek ubezpieczyciel czeka ustawowy miesiac aby laskawie
    rozliczyc szkode, udawanie wtedy ze sie ma kase i duzo czasu jest nieco
    trudne. Oni sami zachecaja z drwiacym usmiechem do odwolywania sie, ale kasy
    wtedy nie chca wyplacic.Jak bede mial 2-gi samochod w zapasie to bede mogl
    sie wyklucac do woli, narazie jestem skazany na ten bardzo chory system
    gdzie traktuje sie ubezpieczonego jak natreta.

    pozdr

    s2m