eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoodszkodowanie od Banku istnieje możliwość uzyskania (po fuzji BPH z PKO) › odszkodowanie od Banku istnieje możliwość uzyskania (po fuzji BPH z PKO)
    From: "Dawid P" <d...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odszkodowanie od Banku istnieje możliwość uzyskania (po fuzji BPH z PKO)
    Date: Fri, 4 Apr 2008 20:34:09 +0200

    Witam
    Posiadam od 2004 roku konto w bph.
    Od bph nie otrzymałem żadnego listu poleconego od Banku że bedzie fuzja i że
    ulegną zmianie wszytkie numery kont.
    Prowadze działalność związana z dostarczaniem internetu gdzie posiadam
    stałych klientów ktorzy wplacają stała kwote na moje konto do każdego 10
    dnia miesiaca. Posiadam ponad 500 klientów.
    No i teraz dzieki fuzji Banku (planowana zmiana numrów kont bankowych) bede
    zmuszony wysłać każdemu klientowi list polecony wraz z książeczką
    abonamentowa oraz listemz aneksem do umowy który wnosi zmiane konta
    bankowego. Łącznie podliczyłem ze dzięki fuzji będe musiał wydać dodatkowo
    okolo 2,500PLN.

    Mogę żądać odszkodowania z tego tytułu od Banku??

    O tym że jest fuzja banków dowiedziałem sie po fakcie i gdy poszłem do Banku
    (teraz już to był PKO) poinformowano mnie że niema żadnej możliwości
    przejścia do BPH (była zreszta tam bardzo nie miała pani)..

    Co robić? Pogodzić sie z faktem czy może gdzieś złożyć skarge do jakiegoś
    nadzoru bankowego czy cos w tym rodzaju?