  • 1. Data: 2005-03-31 23:34:50
    Temat: drugie imie..
    Od: <t...@o...pl>

    Witam!

    Czy zgodnie z polskim prawem moglbym nadac sobie drugie imie? Mam tylko
    jedno i mi troche smutno ze inni maja dwa. Dodam ze juz sie urodzilem i
    jestem nawet pelnoletni.

    Gdzie moglbym zwrocic sie w tej sprawie? :-)

  • 2. Data: 2005-04-01 00:14:13
    Temat: Re: drugie imie..
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    t...@o...pl wrote:
> [...]
    > jestem nawet pelnoletni.
    >
    > Gdzie moglbym zwrocic sie w tej sprawie? :-)

    A po co sobie życie utrudniać.

  • 3. Data: 2005-04-01 09:31:56
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:d2i1nf$6rv$1@nemesis.news.tpi.pl
    Od: Użytkownik <t...@o...pl>
    Było:
> [...]
    > urodzilem i jestem nawet pelnoletni.
    >
    > Gdzie moglbym zwrocic sie w tej sprawie? :-)

    Znaczy nie byłeś bieżmowany ... Załatw sobie u księdza drugie imię :-)

    Zajrzyj tu: http://www.lysiak.chrzanik.com/index.php
    To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

  • 4. Data: 2005-04-01 10:13:42
    Od: Nathan <W...@o...pl.WYWAL_TO>

    Dnia 2005-04-01 11:31, Użytkownik Sławek SWP napisał:
    > W: news:d2i1nf$6rv$1@nemesis.news.tpi.pl
    > Od: Użytkownik <t...@o...pl>
    > Było:

    > Znaczy nie byłeś bieżmowany ... Załatw sobie u księdza drugie imię :-)

    A czasem 2 imie nie jest nadawane przy chrzcie?

    --
    Pozdrawiam Nathan
    #Spadochroniarze to ludzie, którzy schodzą z drzew,

  • 5. Data: 2005-04-01 10:45:16
    Od: ideogram <i...@h...pl>

    Dnia 2005-04-01 12:13, Nathan wypłynął na szersze wody, by oznajmić
    światu, co następuje:

    > A czasem 2 imie nie jest nadawane przy chrzcie?

    Jest, jest, teraz pozostaje tylko przy zmianie dowodu wpisać sobie jakie
    i już ;)

  • 6. Data: 2005-04-01 14:33:47
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Sławek SWP" <s...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:d2j4mt$apn$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Znaczy nie byłeś bieżmowany ...

    ... ani ty nauczony poprawnej ortografii języka polskiego. A na bieRZmowaniu
    nie nadaje sie imienia wpisywanego do dowodu.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 7. Data: 2005-04-01 20:49:08
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Sławek SWP wrote:
    > Znaczy nie byłeś bieżmowany ... Załatw sobie u księdza drugie imię :-)

    To nie tak. Ja od urodzenia miałem jedno imię i przy bierzmowaniu dostałem
    trzecie. Drugiego nadal brak :-)

    --
    Paweł Sakowski <p...@s...pl>

  • 8. Data: 2005-04-02 08:59:44
    Od: Sławek SWP <s...@w...pl>

    W: news:424d5c33$0$1423$f69f905@mamut2.aster.pl
    Od: SQLwysyn <s...@s...pl>
    Było:
    > ... ani ty nauczony poprawnej ortografii języka polskiego. A na
    > bieRZmowaniu nie nadaje sie imienia wpisywanego do dowodu.

    http://so.pwn.pl/slowo.php?co=bierzmowanie Racja ;-)

    Ale pytanie mimo wszystko było w pierwszym dniu "aprila"