  • 1. Data: 2003-05-30 19:24:37
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Profil1" <j...@x...wp.pl>

    Witam wszystkich
    Mój problem jest następujący :
    Stuknąłem swoim samochodem w inny samochód (na parkingu) i spowodowałem
    szkodę tj. odpadło około 5 cm kwadratowych lakieru na którym trzymała się
    szpachla. Dałem poszkodowanemu oświadczenie i spełniłem wszystkie inne
    warunki postawione przez ubezpieczyciela (PZU). Ubezpieczyciel odmówił
    poszkodowanemu wypłaty odszkodowania ponieważ wysokość szkody nie
    przekroczyła 380 zł (wyniosła około 343 zł). Poszkodowany wezwał mnie do
    zapłaty powyższej kwoty w ciągu 14 dni (pismo z 30.05.2003r.) strasząc
    sądem. Proszę o poradę co mam robić ?. Byłbym wdzięczny za odpowiedzi na
    j...@p...onet.pl.

    Pozdrawiam
    Jerzy Borowski