  • 1. Data: 2003-05-30 15:49:24
    Temat: co mam zrobic z tym allegro ?
    Od: "gregor" <g...@W...z.pl>

    Witam

    Pisalem juz na temat allegro, ktore jest dluzne dlamnie 300 zl. za zwrot
    z "ubezpieczenia allegro", otoz kupilem monitor z wadami, ktory w opisie byl
    jako sprawny w 100% ... wyslalem listem poleconym do allegro formularz z
    opisem przebiegu calej aukcji i zalaczylem niezbedne dokumenty. Minelo juz
    ponad 2 m-ce od czasu, podjecia decyzji przez allegro i nie otrzymalem
    zadnej konkretnej odpowiedzi. Czy mam jakies prawo do tego ubezpieczenia ?
    Jezeli tak to w jaki sposob mam odzyskac swoje pieniadze ? Czy moge
    skorzystac z firmy windykacyjnej, jezeli tak to jaki bylby koszt takiej
    operacji ? Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.

    gregor

  • 2. Data: 2003-05-30 16:50:21
    Temat: Re: co mam zrobic z tym allegro ?
    Od: "SolAngelica" <s...@o...pl>

    Użytkownik "gregor" <g...@W...z.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > skorzystac z firmy windykacyjnej, jezeli tak to jaki bylby koszt takiej
    > operacji ? Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.

    Mnie też jest dłużne, mniej niż Panu.. ale pieniędzy od Allegro się tak
    łatwo nie odzyskuje. A co do odpowiedzi... to, no cóż. Wysłałam pismo listem
    poleconym za zwrotnym potwierdzeniem odbioru (zwrotka doszła do mnie z
    powrotem z wpisaną datą, z podpisem i pieczęcią firmy) lecz niestety
    odpowiedzi nie dostałam... Minął już rok :)

    Pozdrawiam

    SolAngelica

  • 3. Data: 2003-05-31 00:40:47
    Od: Marcin Debowski <a...@n...net>

    In article <bb7uin$ru0$1@atlantis.news.tpi.pl>, gregor wrote:
> [...]
    > ponad 2 m-ce od czasu, podjecia decyzji przez allegro i nie otrzymalem
    > zadnej konkretnej odpowiedzi. Czy mam jakies prawo do tego ubezpieczenia ?

    Nie wiem, nie znam umowy.

    > Jezeli tak to w jaki sposob mam odzyskac swoje pieniadze ? Czy moge
    > skorzystac z firmy windykacyjnej, jezeli tak to jaki bylby koszt takiej

    Nie.

    > operacji ? Z gory dziekuje za odpowiedzi. Pozdrawiam.

    Poślij im wezwanie do zapłaty poleconym z potwierdzeniem odbioru i
    wyznaczoną datą uregulowania długu. Jeśli to oleją zostaje tylko droga
    sądowa.

    --
    Marcin