  • 1. Data: 2003-04-22 16:47:05
    Temat: odszkodowanie
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Mialem wypadek samochodowy z nie swojej winy! Ubezpieczyciel odmówił mi
    wypłacenia odszkodowania, jako argument podajac, ze kolizja nie mogla
    powstac w takich okolicznosciach. Czy warto sie odwolywac? Co zrobic w
    takiej sytuacji? Bo sam nie wiem czy ma to jakiś sens... Miał ktoś podobną
    sytuację?

  • 2. Data: 2003-04-22 17:43:52
    Temat: Re: odszkodowanie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A kolizja powstała w opisanych przez Ciebie okolicznościach? Jak tak, to
    walcz, bo to ubezpieczycie musi udowodnić przed sądem swoją rację. Ale jak
    coś pokombinowaliście, to raczej bym zbastował, bo w dodatku to przestępstwo
    i mogą sobie przy okazji o tym przypomnieć.

  • 3. Data: 2003-04-23 04:22:54
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Z mojej strony sprawa jest czysta, no, ale boje sie troche, bo jednak
    Ubezpieczyciel to silna firma i jak sobie założą, że chciałem oszukać, to co
    zrobię?

    Czy w ogóle jest możliwość, że moga mi sami sprawę założyć?

  • 4. Data: 2003-04-23 10:26:57
    Temat: Odp: odszkodowanie
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik Nicolka <n...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b854f0$bis$...@n...onet.pl...
    > Z mojej strony sprawa jest czysta, no, ale boje sie troche, bo jednak
    > Ubezpieczyciel to silna firma i jak sobie założą, że chciałem oszukać, to
    co
    > zrobię?

    Ubezpieczyciel jest silna firma, ale sadu jeszcze chyba nie kontroluja.
    Jesli racja jest po Twojej stronie, to powinnas walczyc. Ubezpieczyciele
    czesto taka stosuja tatkyke - ataku na klienta i czesc sie od razu
    zniecheca. Jak sie ich przycisnie to miekna, bo przegranan w sadzie to spore
    wydatki. Nie daj sie zastraszyc.

    > Czy w ogóle jest możliwość, że moga mi sami sprawę założyć?

    O co? Jesli probujesz wyludzic, to moga zglosic to do porkuratora. Ale
    twierdzisz ze nie probujesz, wiec nie owinnas sie niczego bac.

    Depi.

  • 5. Data: 2003-04-25 19:10:47
    Od: "Nicolka" <n...@o...pl>

    Ja podałam prawdziwe okoliczności, no, ale jak Ubezpieczyciel sie uprze, ze
    byly fałszywe i cos kombinowalam? Moze mi np. po moim odwolaniu do niego
    (nie do sądu, tylko odwoluje sie do Ubezpieczyciela zeby raz jeszcze
    rozpatrzył sprawę) założyć mi sprawę o próbe wyłudzenia? (w koncu to wielka
    firma)

    Na czym polega takie odwolanie sie do Ubezpieczyciela zeby raz jeszcze
    rozpatrzył sprawę?