  • 1. Data: 2003-04-22 13:52:07
    Temat: mieszkanie komunalne
    Od: "agata" <a...@w...pl>

    Witam!
    Postaram się streścić mój problem.

    Mieszkam sama w mieszkaniu komunalnym.
    Głównym najemcą jest moja matka (również zameldowana).
    1. Co dalej z mieszkaniem w razie śmierci mamy?
    2. Czy może "przepisać" to mieszkanie na mnie?
    3. Co ze mną, gdyby mama się wymeldowała?

    Dziękuję za ew. odpowiedzi.
    Agata

    ps. Nurtuje mnie jedno:
    - czy UE wpłynie jakoś na mieszkania komunalne?

  • 2. Data: 2003-04-23 10:11:16
    Temat: Re: mieszkanie komunalne
    Od: "sqrczak" <j...@w...pl>

    agata a...@w...pl napisał :

> [...]
    > 1. Co dalej z mieszkaniem w razie śmierci mamy?
    > 2. Czy może "przepisać" to mieszkanie na mnie?
    > 3. Co ze mną, gdyby mama się wymeldowała?

    z moich wąskich w tej kwestii wiadomości :
    po śmierci Twojej mamy , administarcja może na Twoj wniosek podpisać z
    Tobą umowę , jako z głownym najemcą
    mama nie moze "przepisać" mieszkania na Ciebie

    w momencie wymeldowania sie , wysyła prośbę o rozwiązanie umowy najmu
    , Ty wysyłasz prośbę o pidpisanie umowy najmu i powinni ( choć nie
    mają obowiązku) ja z Tobą podpisać

    nie wiem jakie akty prawne to regulują , ale to są informacjhe jakie
    uzyskałem, kiedy sam dowiadywałem się o możliwości przepisania
    mieszkania