  • 1. Data: 2006-03-14 07:38:26
    Temat: odstąpienie od umowy z OFE
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    Witam
    czy istnieje możliwość odstąpienia od umowy w OFE bez żadnych konsekwencji?
    Agent źle poinformował klienta i przepisał go do innego funduszu, teraz
    kient chciałby zrezygnować z tej umowy i wrócić do starej. Umowa zawarta w
    domu klienta w dniu wczorajszym.
    Grzesiex

  • 2. Data: 2006-03-14 07:53:52
    Temat: Re: odstąpienie od umowy z OFE
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

> [...]
    > kient chciałby zrezygnować z tej umowy i wrócić do starej. Umowa zawarta w

    mozliwe jest uchylenie sie od skutkow prawnych oswiadczenia zlozonego pod
    wplywem bledu/podstepu. Co konkretnie agent powiedzial i w jakiej sytuacji
    ???

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2006-03-14 08:33:58
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" napisał:

    > Agent źle poinformował klienta i przepisał go do innego funduszu,
    > teraz kient chciałby zrezygnować z tej umowy i wrócić do starej.
    > Umowa zawarta w domu klienta w dniu wczorajszym.

    Okres transferowy kończy się dopiero 25 kwietnia. Do tego czasu klient
    de facto nie jest w nowym funduszu. Trzeba napisać pismo, że umowa
    została napisana pod wpływem...., ale trzeba użyć konkretnych
    argumentów, bo potem takie wnioski o rezygnację są dokładnie
    sprawdzane przez przełożonych tychże agentów.
    Najlepiej zadzwonić na infolinię starego funduszu i zapytać o
    dokumenty potrzebne. Oni kochają powróconych klientów, ale dopiero
    wtedy, gdy im chcą "uciekać". Przedtem nikomu nie zależy.

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org

  • 4. Data: 2006-03-14 08:43:25
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > mozliwe jest uchylenie sie od skutkow prawnych oswiadczenia zlozonego pod
    > wplywem bledu/podstepu. Co konkretnie agent powiedzial i w jakiej sytuacji
    > ???
    Agent powiedział że stary fundusz jest na ostatnim miejscu w rankingu a nowy
    o wiele wyżej i ma większą stopę zwrotu co jest nieprawdą bo stary fundusz
    jest o wiele wyżej we wszelkich rankingach niż ten nowy (wiem, to bardzo
    łatwo było sprawdzić ale klient zaufał agentowi)
    grzesiex

  • 5. Data: 2006-03-14 09:21:54
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

> [...]

    > rankingu a nowy o wiele wyżej i ma większą stopę zwrotu co jest
    > nieprawdą bo stary fundusz jest o wiele wyżej we wszelkich

    Niech zgadnę: Credit Suisse (teraz znów Winterthur) i Commercial
    Union? Jeszcze nie zmienili im wytycznych? :O

    Pozdrawiam - Aicha

  • 6. Data: 2006-03-14 10:36:49
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Niech zgadnę: Credit Suisse (teraz znów Winterthur) i Commercial
    > Union? Jeszcze nie zmienili im wytycznych? :O

    ZONK nie zgadłaś :) PZU Złota Jesień
    Grzesiex

  • 7. Data: 2006-03-14 11:35:03
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    Użytkownik "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > fundusz jest o wiele wyżej we wszelkich rankingach niż ten nowy (wiem, to
    > bardzo łatwo było sprawdzić ale klient zaufał agentowi)

    nie wiem jak to jest z tymi funduszami /post Aicha/ ale na zasadach ogolnych
    wyslij do nich oswiadczenie, ze uchylasz sie od skutkow prawnych tego a tego
    oświadczenia z uwagi na wprowadzenie w blad przez agenta. a do "starego "
    funduszu wyslij info o tej sytuacji

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2006-03-14 12:53:19
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "Grzesiex" napisał:

    > ZONK nie zgadłaś :) PZU Złota Jesień

    Ale jako który? Stary czy nowy?

    Pozdrawiam - Aicha

  • 9. Data: 2006-03-14 18:59:30
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Ale jako który? Stary czy nowy?

    PZU to nowy a stary to DOM

  • 10. Data: 2006-03-14 19:33:17
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Grzesiex napisał:
> [...]
    > kient chciałby zrezygnować z tej umowy i wrócić do starej. Umowa zawarta w

    No to ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów się kłania. Prościej
    to niż z błędu oświadczenia woli.