  • 1. Data: 2006-03-14 00:21:04
    Temat: art.183c Kodeks Pracy
    Od: "koncentrat" <p...@p...onet.pl>

    12-13 stycznia 2006 pojawiło się kilka
    wypowiedzi na temat różnowania wynagrodzenia
    w firmie.

    > Słyszał ktoś by pracownik pozwał pracodawcę o to, że jego kolega zarabia
    > stówę więcej i wygrał odszkodowanie?

    Słuszał i widział.

    --
    @ Johnson

    Powyższe cytaty zaczerpnięte stąd:

    http://groups.google.pl/group/pl.soc.prawo/browse_th
    read/thread/54af2db350c93e4f/579c05c3cd3d17c6?lnk=st
    &q=zr%C3%B3%C5%BCnicowanie+wynagrodzenia&rnum=1&hl=p
    l#579c05c3cd3d17c6
    Tak kończył się i niestety skończył ten wątek,
    a ja nigdzie nie mogę znależć nic "z życia",poza
    suchym przytaczaniem kodeksu pracy.
    No i nie jest moim celem wygranie przez sądzenie, a raczej przez mediację,
    ale jak to ugryźć?
    Pozdr. skoncentrowany E.