  • 1. Data: 2006-03-13 21:37:42
    Temat: ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: andrzej<j...@w...pl>

    Posiadałem ksiązeczkę mieszkaniową od 1975 r w 1979 miałem pełen wkład
    mieszkaniowyna na M-2.W roku 2006 kupiłem mieszkanie własnosciowe -
    spółdzielcze i wykorzystałem przysługującą mi premię od banku pko. Wysokosć
    premii na dzien dzisiejszy jest wielkoscią wystarczajacą na zakup połowy M-2.
    Czy jest mozliwosc zasądzenia wielkosci otrzymanej premii i otrzymanie kwoty
    która pokryłaby koszt zakupu mieszkania M-2

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2006-03-13 22:23:14
    Temat: Re: ksiazeczka mieszkaniowa
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "andrzej" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > kwoty
    > która pokryłaby koszt zakupu mieszkania M-2

    Jak miałes pełny wkład mieszkaniowy to do wkładu budowlanego jeszcze daleko,
    więc nie dziwne, ze dostałes połowę. Na dzień dzisiejszy najczęsciej
    zwaloryzowany wkład mieszkaniowy stanowi od 50 do 70% wkładu budowlanego.