    From: "pit" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odstąpienie od umowy
    Date: Wed, 12 Nov 2008 22:18:19 +0100

    Mam pytanie może ktoś mi odpowie

    Zawarłem umowe z bankiem dnia 29.10.2008 roku na pożyczkę gotówkową, w
    poniedziałek 10.11.2008 popołudniu moje rozmowy odnośnie użycia tych
    pożyczonych pieniędzy zostały zakończone fiaskiem, postanowiłem je oddać do
    banku bo według umowy mam na to 14 dni kalendarzowych, więc udałem się
    12.11.2008 roku do banku zeby odstąpić od tej w/w umowy, jakie było moje
    rozczarowanie kiedy pani w banku oznajmiła mi że wczoraj czyli 11.11.2008
    roku mineło 14 dni a dzisiaj jest 15 dzień.
    Moje pytanie jest następujące czy gdy 14 dzień wypada na święto narodowe to
    termin przechodzi sie na następny dzień?

    Pozdrawiam

    Pit