  • Data: 2004-11-22 09:04:19
    Temat: odpowiedzialnosc za zainnstalowane oprogramowanie
    Od: "Piwek" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzien dobry,
    Mam zamiar wypozyczacosobom prywatnym komputery. System operacyjny na nich
    zainstalowany to Linux -z roznymi darmowymi programami. Jak mam sporzadzic
    umowe miedzy moja firma a klientem aby zrzec sie odpowiedzialnosci za to, co
    klient sobie tam poinstaluje. Chce dac prawo klientom do robienia z
    komputerem co mu sie zewnie podoba ale zeby to on ponosil odpowiedialnosc za
    zainstalowane programy. Problem polega na tym, ze caly czas ja pozostaje
    wlascicielem komputera. Czy zapis w umowie, mowiacy o tym, ze osoba
    wypozyczajaca sprzet ponosi odpowiedzialnosc za zainstalowane oprogramowanie
    wystarczy?