  • 1. Data: 2006-09-07 09:09:53
    Temat: odpis dyplomu
    Od: "verba" <v...@o...pl>

    Cześć

    Chciałbym zrobić odpis dyplomu z ukończenia studiów. Sytuacja jest o tyle
    skomlikowana że to dyplom mojego brata który obecnie jest za granicą i
    prosił mnie abym mu odebrał ten dyplom i o ile to możliwe zrobił odpis u
    notariusza. Czy notariusz/notariuszka zrobi mi odpis ?

  • 2. Data: 2006-09-08 19:13:15
    Temat: Re: odpis dyplomu
    Od: "Maverick31" <m...@w...o2.pl>

    Użytkownik "verba" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prosił mnie abym mu odebrał ten dyplom i o ile to możliwe zrobił odpis u
    > notariusza. Czy notariusz/notariuszka zrobi mi odpis ?
    Zrobia. Oryginal dokumentu musisz zaniesc oczywiscie.:)