    From: "Czarna Wołga" <bodzio(cut it!)1977@o2.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: odmowa przyjęcia mandatu
    Date: Thu, 8 Apr 2004 22:29:55 +0200

    > Odmówiłem przyjęcia mandatu na 50zł - złamanie zakazu wjazdu. Przyznałem
    się
    > do winy. Na co mogę liczyć w sądzie, przyjmując założenie że będe
    grzeczny?
    > Pozdrawiam
    > --

    Chyba zwariowałeś - odmówić mandatu i przyznać się do winy?? Skoro się
    przyznałeś to to samo musisz powiedzieć przed sądem, tym bardziej że
    złamałeś zakaz wjazdu, a nie jechałeś za szybko itp. Mandatu się odmawia,
    gdy uważasz, że jesteś niewinny, wtedy sprawę rozstrzyga Sąd. Teraz zamiast
    50 będziesz miał 500 grzywny...