  • 1. Data: 2006-04-25 09:18:54
    Temat: zagraniczny wspolwlasciciel samochodu
    Od: "robak" <r...@g...com>

    Czy ja, bedac zamieszkaly w (rezydent) Wielkiej Brytanii, moge byc
    wspolwlascicielem pojazdu w Polsce i byc w Polsce ubezpieczonym?
    Samochod na polskich tablicach.
    --
    robak

  • 2. Data: 2006-04-25 17:00:04
    Temat: Re: zagraniczny wspolwlasciciel samochodu
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    robak wrote:
    > Czy ja, bedac zamieszkaly w (rezydent) Wielkiej Brytanii, moge byc
    > wspolwlascicielem pojazdu w Polsce

    Tak. Tylko co rozumiesz jako "bycie współwłaścicielem w Polsce"? Ty
    jesteś w Polsce? Samochód? Drugi współwłaściciel? Właścicielem jesteś
    albo nie.

    > i byc w Polsce ubezpieczonym?

    Możesz. Ale co to ma wspólnego z tym samochodem?

  • 3. Data: 2006-04-25 17:04:15
    Od: "robak" <r...@g...com>

    W Polsce jest samochod i pierwszy jeden z wlascicieli.
    --
    robak