  • 21. Data: 2004-05-04 07:42:30
    Temat: Re: oddam sprawe
    Od: alex747<a...@o...pl>

    > On Mon, 3 May 2004, alex747 wrote:
    > [...]
    >
    > ....od postów czy uświadomienia sobie co mamy w przepisach ?
    > :)

    Bardziej wnerwiło mnie porównanie wulkanizatora do prawnika, dlatego
    rada dla wito brzmi bardzo niemiło - pewnie sobie nie zasłużył ;-).
    Dla zwolenników umów o 'wygranie sprawy' - a co powiecie o ciężkiej
    chorobie o niepewnych rokowaniach (tak niestety przedstawia się wiele
    spraw, z którymi ludzie się zgłaszają do prawników)? Wtedy spróbujcie
    umówić się lekarzem o rezultat leczenia...

    a'lex

    a'lex

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 22. Data: 2004-05-04 17:46:56
    Od: "Alek" <a...@A...onet.pl>

    wiadomości
    ezjan.zabrze.pl...
    > On Mon, 3 May 2004, Alek wrote:
    [...]
    > No, ale Mecenas ma posługiwanie się prawem zakodowane w odruchach,
    > weź to pod uwagę. Nie byłoby niczym dziwnym jakby przydzielił ze
    > dwa czy trzy numery artykułów zamiast wypowiedzi :)

    Tego nie wziąłem pod uwagę, a że zdażają się tu luźne wypowiedzi...
    Zdrowiej by było jakby artykułami rzucił ;)

    [...]
    > IMHO nie przedstawił "swojego poglądu", a nawet jeśli - to "swój
    > pogląd" ale na obowiązujące prawo. I w tym zakresie ma najwyraźniej
    > rację :]

    Tak, ale dopiero Twoja wypowiedź uświadomiła mi, że niestety takie
    jest prawo, a Mecenas nie rzucił luźnej wypowiedzi.

    pozdrawiam
    Alek