  • 11. Data: 2005-03-18 16:51:55
    Temat: Re: oddac prawko czy nie oddac?
    Od: TeDeUsz <U...@n...com>

    witek wrote:

    > masz jakiś adres w Stanach? zgłoś zmianę adresu w DMV.
    > Nie martw się znajdzie się wcześniej, czy później.

    > na stałe
    > http://www.polishconsulatechicago.org/index.asp?page
    =head4

    > tak, w razie jakby się pytali dlaczego twoje prawo jazdy zostało
    > zatrzymany w obcym kraju, pokazesz im pismo, z ktorego bedzie wynikalo,
    > ze dlatego bo tak wynika z polskich przepisow, a nie dlatego, ze
    > popelniles przestepstwo.
    > Zobaczysz ze ci sie przyda jak bedziesz probowal ubezpieczyc samochod i
    > ubezpieczyciel sie zapyta dlaczego miales prawko zatrzymane.
    > Dmuchaj na zimne, zamiast potem kląć na polskie przepisy.

    ok :) ...dzieki, najbardziej przyda mi sie ten list od Jesse White'a.
    Nadal jednak uwazam ze pomysl zeby zabierac dokument wydany za granica
    nie jest najbardziej trafiony. Komu i na co to jest potrzebne? Na
    polskim prawku nie otworze konta w banku u USA itd. itp. Trzeba bedzie
    nosic ID i polskie prawko.

  • 12. Data: 2005-03-18 17:03:59
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    TeDeUsz wrote:

> [...]
    > nie jest najbardziej trafiony. Komu i na co to jest potrzebne? Na
    > polskim prawku nie otworze konta w banku u USA itd. itp. Trzeba bedzie

    Skoro oni go odeślą do stanów, to go sobie w stanach odbierzesz.
    A dla pewności to się dowiedz jak to wygląda z punktu widzenia
    amerykanskiego.

    http://www.sos.state.il.us/departments/drivers/home.
    html

    znajdź sobie maila do nich i napisz, ze w polsce ci chca zatrzymac
    amerykanskie prawo i odeslac do stanow, z tego wzgledu, ze starasz sie o
    polskie.
    Ciekawe co oni na to.

  • 13. Data: 2005-03-18 17:20:07
    Od: TeDeUsz <U...@n...com>

    witek wrote:
    > znajdź sobie maila do nich i napisz, ze w polsce ci chca zatrzymac
    > amerykanskie prawo i odeslac do stanow, z tego wzgledu, ze starasz sie o
    > polskie.

    Tak tez zrobilem :)

    > Ciekawe co oni na to.

    Dam znac jesli dostane odpowiedz.

  • 14. Data: 2005-03-19 19:05:04
    Od: "Tomek" <k...@v...pl>

    A nie możesz tego prawa jazdy zgubić. Tomek