  • 1. Data: 2005-09-25 13:24:25
    Temat: odcinek z wyplaty
    Od: "mario" <a...@w...moj.mail>

    witam

    pracuje w pewnej firmie, w ktorej co prawda płacą ale nie wiem nigdy ile mam
    premii, ile potrąceń, bo nmie dają fiszki

    Czy jest jakiś przepis (ustawa) regulujacy tą sprawe, czy pracodawca musi
    czy nie musi pracownikowi wreczac owy dokument

    pozdrawiam i dziekuje

  • 2. Data: 2005-09-25 13:32:47
    Temat: Re: odcinek z wyplaty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mario napisał(a):

    [ciach ...]

    A czemu piszesz to drugi raz? Ile razy przepisy na to pozwalają ;)?

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 3. Data: 2005-09-25 14:40:22
    Od: "mario" <a...@w...moj.mail>

    > A czemu piszesz to drugi raz? Ile razy przepisy na to pozwalają ;)?
    >
    > --
    > @ Johnson

    sory Johnson, ale nie bylo odzewu wiec stwierdzilem ze moze ludzie nie
    wiedza co to fiszka....

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2005-09-25 15:24:08
    Od: Johnson <j...@n...pl>