  • 1. Data: 2005-09-25 12:14:39
    Temat: prawa autorskie
    Od: "Mariusz Nakoneczny" <a...@m...me>

    Witam,
    Czy ten zapis:
    "Wszelkie prawa do całej zawartości serwisu internetowego
    [_adres_mojej_www_] są zastrzeżone. Serwis oraz wszelkie jego elementy są
    chronione przepisami prawa m.in. ustawy z dnia 4 lutego 1994 roku o prawie
    autorskim i prawach pokrewnych (tekst jedn. Dz.U.00.80.904 z późn. zm.),
    ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    (Dz.U.93.47.211 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 27 lipca 2001 roku o
    ochronie baz danych (Dz.U.01.128.1402).

    Użytkownik ma prawo do korzystania z serwisu internetowego
    [_adres_mojej_www_] pod warunkiem nienaruszania praw autorskich.
    Rozpowszechnianie, powielanie, utrwalanie, reprodukowanie w celach
    komercyjnych bez pisemnej zgody [_nazwa_firmy_] nie jest dozwolone. "

    może oznaczać, że jedynym autorem elementów zawartych na tej stronie jest
    jest dana firma?
    Czy też może to znaczać że dana firma korzysta z cudzych praw autorkich np.
    na zasadzie licencji?

    pozdrawiam i za pomoc dziękuję,
    Mariusz Nakoneczny