  • 1. Data: 2003-04-30 11:17:34
    Temat: odbior sprzetu
    Od: "stomek" <s...@p...onet.pl>

    witam

    Mam pytanie odnosnie deklaracji odbioru sprzętu np. kupuje na kredyt TV.Po
    podpisaniu umowy kredytowej odbieram sprzet.Czy w kazdym przypadku przy
    odbiorze sprzetu jest podpisywana deklaracja odbioru sprzetu i jakie ma
    skutki prawne ma nie podpisanie tego.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-30 11:27:42
    Temat: Re: odbior sprzetu
    Od: PACTUM INKASSO <p...@b...pl>

    stomek wrote:

> [...]
    > podpisaniu umowy kredytowej odbieram sprzet.Czy w kazdym przypadku przy
    > odbiorze sprzetu jest podpisywana deklaracja odbioru sprzetu i jakie ma

    deklarcja stanowi potwierdzenie dokonania takiej czynnośći , sprzedający
    potwierdza że wydał daną rzecz kupującemu

    --
    PACTUM INKASSO
    doradztwo w zakresie wierzytelności

  • 3. Data: 2003-04-30 18:24:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Nie podpisanie deklaracji spowoduje, że sprzedawca nie dostanie pieniędzy z
    banku, a Ty tym samym kredytu, więc pewnie i towaru.