    From: Marcin Lubojański <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez.pf.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: odbiór listu poleconego na poczcie przez osobę trzecią
    Date: Mon, 26 Jul 2004 19:46:06 +0200

    Witam
    Na mój były adres tymczasowego zamelowania dostałem list polecony.
    Zawiadomienie odebrałem w niedzielę, bo akurat byłem u znajomych.
    Napisałem oświadczenie że upoważniam osobę xxx legitymującą się dowodem
    osobistym numer yyy do odbioru listu poleconego na moje naziwsko.
    Zostawiłem też swój dowód osobisty. Wszystko to na nic, bo na poczcie
    wydać nie chcą. Nie wyślą też na mój aktualny adres. Czy rzeczywiście
    mają podstawy do tego żeby nie wydać przesyłki??
    Jak to sensownie rozwiązać?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.slask.prv.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica