  • 1. Data: 2003-07-01 12:34:39
    Temat: od kiedy 22 proc na materialy budowlane ?
    Od: "koyot" <r...@p...onet.pl>

    witam
    mam pytanie jak w temacie - w archiwum nie moglem znalesc a ministerstwo
    finansow na wszelki wypadek nie podaje tej informacji
    z gory dzieki za odpowiedz

  • 2. Data: 2003-07-01 13:57:31
    Temat: Re: od kiedy 22 proc na materialy budowlane ?
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "koyot" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > witam
    > mam pytanie jak w temacie - w archiwum nie moglem znalesc a ministerstwo
    > finansow na wszelki wypadek nie podaje tej informacji
    > z gory dzieki za odpowiedz

    Przylaczam sie do prosby .... jakis link do wlasciwego rozporzadzenia jesli
    takowe istnieje bylby mile wskazany

  • 3. Data: 2003-07-01 18:23:34
    Od: "bob1969" <b...@x...wp.pl>

    od 1 stycznia 2004r ?
    a może by tak do Dziennika Ustaw?

  • 4. Data: 2003-07-02 12:40:47
    Od: "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl>

    Użytkownik "bob1969" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    > od 1 stycznia 2004r ?

    ty sie pytasz czy stwierdzasz ?

    > a może by tak do Dziennika Ustaw?

    chetnie.. ale gdzie tego szukac ? jesli wiesz podaj jakas wskazowke abysmy
    trafili

    thx

  • 5. Data: 2003-07-03 20:08:05
    Od: "bob1969" <b...@x...wp.pl>

    "Div" <divak[tnij wasc wstydu oszczedz]@go2.pl> wrote in message

    > Użytkownik "bob1969" <b...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    >
    > ty sie pytasz czy stwierdzasz ?

    ?!

    > chetnie.. ale gdzie tego szukac ? jesli wiesz podaj jakas wskazowke abysmy
    > trafili
    >
    > thx

    w bibliotece?
    można też nabyć sądach, urzędach i i nnych mnisterstwach, można też zamówić
    w URM